جزییات خبر

پیام تبریک

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت

پیام مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت
(سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۲:۰۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی با گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت نوشت: بیست و نهم اسفند، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت در صفحه ی تاریخ این مرز و بوم، روزی ماندگار و آغازی برای خوداتکایی، مقاومت و مبارزه با سلطه اجانب و نیز نمایش استقلال و عزت خواهی ملت سرافراز ایران است.

 
 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی متن پیام احمد باهوش به شرح زیر است:
 
به نام خدا
" خدمت در صنعت نفت ، عبادت است." رهبر معظّم انقلاب ( دام ظلّه العالی)
 
 
همکاران ارجمند و گرامی
با سلام و تهنیت
29 اسفند، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت در صفحه‌ی ‌‌‌‌تاریخ این مرز و بوم، روزی ماندگار و آغازی برای خوداتکایی، مقاومت و مبارزه با سلطه‌ی اجانب و نیز نمایش استقلال و عزت خواهی ملت سرافراز ایران است. این روز بزرگ، یادآور رویدادی سترگ و درس آموز است که اراده‌ی مقاومت و صبر را در روح و جان جامعه ایرانی دمید تا به مدد همّت، مدیریت، تجربه و دانش بومی با گذر از سختیها، قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح نماید.
 
شرکت پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبی بر خودمی بالد که در حوزه‌ی گاز این صنعت ملی، با تلاش کارکنان کوشا و خدوم خود در مسیر ارزش آفرینی، امید بخشی و تامین پایدار انرژی، دستاوردهای درخشانی داشته و با تکیه بر نبوغ و خلاقیت موثر، راه ارزشمند استقلال و خوداتکایی را هموارتر نموده است.
 
این‌جانب تقارن این روز و رخداد ملی شدن صنعت نفت را با نفحات بهار رمضانی و نسیم معطر نوروزی، به فال نیک گرفته به یکایک ملت شریف ایران، خانواده‌ی بزرگ صنعت نفت و گاز و به ویژه شما همکاران عزیز شاغل در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده‌های گرامی‌تان، تبریک و تهنیت میگویم و ضمن آرزوی سلامتی و سربلندی، تحقق اهداف متعالی و توفیقات روزافزون همگان را از درگاه خداوند سبحان، استعانت می نمایم.
 احمد باهوش
  مدیرعامل
(سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲) ۱۲:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید