جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی روز قدس، نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد

حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی روز قدس، نابودی اسرائیل را رقم خواهد زد
(شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳) ۰۷:۵۴

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی امروز در حاشیه ی راهپیمایی روز جهانی قدس در مصاحبه ی خبری بیان کرد: حضور گسترده و بی نظیر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور، نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیکتر خواهد کرد.

 
به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در راهپیمایی رو قدس در جمع مردم ولایتمدار شهر جم بیان داشت: مردم انقلابی و روزه دار شهر جم با حضور کارکنان خط مقدم جبهه اقتصادی مجتمع گاز پارس جنوبی هم‌گام با مردم سراسر شهرهای کشور امروز روز جمعه با حضور باشکوه راهپیمایی روز قدس یک صدا فریاد مرگ بر اسراییل سر داده و حمایت خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین را اعلام کردند. 

وی گفت: مردم بابصیرت کشور عزیزمان با این حضور حماسه ساز خود نشان دادند که به آرمانهای رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب وفادارند و با جان و دل از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند. 

باهوش ادامه داد: یقیناً رژیم جعلی اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و نابودی اسرائیل یک وعده ی الهی است و به زودی تحقق خواهد یافت، ان‌شاءالله. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با عزم راسخ و گام هایی محکمتر از قبل برای عزت و شکوفایی اقتصاد و در راستای تولید گاز و محصولات جانبی حرکت خواهند کرد و نقشه های شوم دشمنان را نقشه برآب خواهند کرد.
(شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳) ۰۷:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید