به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عقیل عمرانیخو خاطر نشان کرد: این موقعیت پس از تصمیمات اتخاذ شده کمیته سلامت مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی، مبنی بر رتبه بندی سطح بهداشتی رستوران های تحت سرپرستی این مجموعه بدست آمده است و برای مدیریت و کارکنان مجموعه بسیار حائز اهمیت است .
عمرانیخو در ادامه گفت: یکی از مسائل مهم در مجتمع گازی پارس جنوبی توجه ویژه به مسائل خدمات رفاهی نیروی انسانی شاغل در بخشهای مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی میباشد..
وی یادآور شد: الگو و مدلهای از استانداردها و الزامات ملی و بین المللی، جهت رسیدن به این موفقیت مد نظر بوده است که خوشبختانه با حمایتهای مدیر پالایشگاه و دیگر کارکنان پرتلاش این مهم محقق گردید.
رئیس منابع انسانی پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: عوامل پنجگانه وضعیت بهداشت فردی ، بهداشت مواد غذای، بهداشت آشپزخانه، بهداشت انبار و بهداشت سردخانه را از مهمترین دلایل کیفیت بخشی در رستوران این پالایشگاه میباشد.
وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارگروه بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار در ارزیابی های خود به این عوامل توجه ویژه ای داشتند.
عمرانیخو گفت: توجه پالایشگاه اول پارس جنوبی به این رویکرد را مبتنی بر مضامین استراتژیک شرکت معظم پارس جنوبی و هدفگذاری های برنامه ریزی شده در واحدهای مختلف عنوان نمود.
این مقام مسئول تصریح کرد: منابع انسانی و HSE پالایشگاه اول دراستراتژی های خود ارتقاء سطح رضایتمندی کارکنان و بهبود HSE را همواره مدنظر قرار داده و تولید پایدار و مستمر گاز را نتیجه توجه به این امر مهم می داند.
وی ادامه داد: مدیران پالایشگاه اول همواره استراتژیهای ارتقاء وضعیت HSE و ارتقاء سطح بهاشت و سلامت کارکنان را در راس امور قرار داده و به دنبال این سیاست، بدون شک در آینده موفقیتهای مهمتری شاهد خواهیم بود.
مجتمع گاز پارس جنوبی