جزییات خبر

با آیین تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی؛

اختتامیه چهارمین دوره ختم قرآن کریم در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید

اختتامیه چهارمین دوره ختم قرآن کریم در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید
(یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۵۴

چهارمین دوره ختم قرآن کریم با تجلیل از فعالان و قاریان قرآنی همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) در نمازخانه ی ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم محفل انس با قران کریم بمناسبت میلاد حضرت زینب کبری (س) و اختتامیه ی ختم دوره ای چهارمین قرآن کریم با حضور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

حجت اسلام ورزنده پور، امام جماعت نمازخانه ساختمان ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی در این مراسم عنوان داشت: اگر ما به آثار خواندن قرآن توجه و قران را مانند دوستی در زندگی انتخاب کنیم تمام آیه های قران را با دقت بخوانیم و در معنای آن تفکر کنیم زندگی ما انسانها سرشار از نور و روشنایی خواهد شد.

وی در ادامه عنوان داشت: قران کتاب الهی و وسیله نجات بشر است که از طرف خداوند برای هدایت و تکامل انسان ها نازل شده است و ما همواره باید در تمام مراحل زندگی قرآن کریم را بکار بگیریم .

گفتنی است، در ابتدای این مراسم قاری بین المللی قرآن کریم، آقای حاج عباس هاشمی با قرائت بسیار زیبا و دلنشین در این مراسم حاضرین را به فیض رساند.

در پایان این مراسم، از قاریان و کارکنان فعال که در مراسم روزانه قرآن حضور داشتند و در این حوزه فرهنگی همکاری و فعالیت مستمر داشتند با اهدا لوح و جوائزی از آنان تجلیل به عمل آمد.

اسامی فعالین قرآنی به شرح ذیل می باشد.

عبدالمحسن پویان
سعید ربیعی
سید احمد ابطحی
حمید ربیعی
سعید ربیعی
علی راهپیما
محمود زارعی
حمزه عباس نژاد
جعفر دانشور

خ
خ
خ
خ


مجتمع گاز
(یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸) ۱۰:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید