جزییات خبر

رئیس HSE، ایمنی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم :

توزیع 23هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط پالایشگاه نهم به محیط پیرامونی

توزیع 23هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط پالایشگاه نهم به محیط پیرامونی
(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۲:۳۳

رئیس واحدHSE ، ایمنی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: 23 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط پالایشگاه نهم به محیط پیرامونی اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا در پالایشگاه نهم پارس جنوبی در حال انجام است.

محمود محمدی رئیس واحدHSE، ایمنی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم با اعلام این خبر گفت: از همان لحظه اول مواجه کشور با ویروس کرونا، جلسه مدیریت بحران و تخصصی با واحدهای مختلف پالایشگاه به صورت جداگانه تشکیل و سناریو های مختلفی جهت مقابله با ویروس کرونا طراحی شده که هم اکنون در حال اقدام می باشد.

وی افزود: تیم واکنش سریع برای شرایط اضطراری متشکل از نفر بهداست محیط، دو نفر کادر درمان و دو نیروی ضدعفونی کننده تشکیل شد.

محمدی بیان کرد: همچنین با هماهنگی ستاد یک اتاق در کلینیک پالایشگاه و یک کمپ جهت قرنطینه در نظر گرفته شده است.

رئیس واحدHSE، ایمنی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم از حذف سرو غذا در رستوران های پالایشگاه خبر داد و گفت: سرو غذا برای پرسنل اقماری نیز در ظروف یکبار مصرف ارائه گردید.

محمود محمدی ادامه داد: ساعت کاری کارکنان جهت مواجه کمتر با محیط کاهش داده شد و از طرفی به نیروهایی که حضور آنها در چنین شرایطی ضرورت نداشت اجازه مرخصی دادیم.

دبیر کمیته بحران پالایشگاه نهم گفت: همچنین با کاهش تعداد نیروهای عملیاتی موافقت شد تا در شرایط بحرانی بتوانند به عنوان پشتیبان عمل کنند.
وی اظهارداشت: یکی از اقدامات منحصر به فرد ما در پالایشگاه نهم، ساخت دستگاه تب سنج خودکار توسط یکی از پرسنل پالایشگاه با همکاری شرکت داخلی دانش بنیان ظرف مدت 48 بود که هم اکنون به صورت پایلوت در ورودی گیت حراست نصب گردیده است.

محمدی افزود: برای گیت ورود خودرویی نیز نفر مجهز به تب سنج استقرار یافته است.

وی با بیان اینکه کیف سلامت برا کلیه پرسنل پیمانکار و کارفرما در پالایشگاه نهم تهیه شده است اظهار داشت: درون این کیف وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک، دستکش، ژل ضدعفونی دست و پد الکلی تعبیه شده است.

رئیس واحدHSE، ایمنی و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم گفت: با همکاری آزمایشگاه پالایشگاه نهم محلول ضدعفونی دست ساخته شده که همه اتاق های پالایشگاه به این مواد تجهیز شده است.

دبیر کمیته بحران پالایشگاه نهم افزود: کلیه اماکن، ماشین آلات و تجهیزات پالایشگاه در دو شیفت روز و شب ضدعفونی می شود.

محمود محمدی با بیان اینکه در قبال جامعه پیرامون خود مسئول هستیم اظهار داشت: 23 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده که توسط خود کارشناسان پالایشگاه نهم ساخته شده است به محیط پیرامون اختصاص یافت.

محمدی افزود: 6 هزار لیتر از این مواد ضد عفونی کننده به شهر کنگان، 6 هزار لیتر شهر جم، 5 هزار لیتر شهر بنک، 5 هزار لیتر شهر بهارستان و هزار لیتر به شهر دوراهک اختصاص داده شد و در حال طراحی جهت تامین مواد ضدعفونی جامعه پیرامونی هستیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش جمعی بتوانیم بر این ویروس فائق بیاییم.

16
2
1
1


خبر
(شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸) ۱۲:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید