جزییات خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور؛

تولیدات و منابع مالی ایجاد شده در پارس جنوبی نقش مهمی در توسعه کشور و رشد صنایع مختلف دارد

تولیدات و منابع مالی ایجاد شده در پارس جنوبی نقش مهمی در توسعه کشور و رشد صنایع مختلف دارد
(چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۰۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولیدات و منابع مالی ایجاد شده در مجتمع گاز پارس جنوبی نقش مهمی در توسعه کشور و رشد صنایع مختلف دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جلسه با موضوع توسعه اقتصادی شهرستان های عسلویه، کنگان، دیر و جم با حضور دکتر دین پرست معاون وزیر کشور، مهندس شمشیری معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ، مهندس خرمدل مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارس، مهندس حسنی مدیرعامل پتروشیمی پارس و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی ها، مدیران ومسئولان استان بوشهر و عسلویه و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در فازهای 20 و 21 مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

بابک دین پرست،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشوردر این جلسه ضمن تشکر از خدمات ارزنده مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه طی 3 سال گذشته نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهش یافته است، گفت: این امر نشان دهنده اشتغال زایی مناسب در منطقه است.

وی گفت: طرح طبقه بندی و بروزرسانی حقوق کارکنان در مجتمع گاز پارس جنوبی گامی بسیار موثر در مسیر همسان سازی و بهره مندی نیروی انسانی از امکانات و تسهیلات می باشد و مجتمع گاز پارس جنوبی در این مهم اقدامات بسیار شایسته ی را انجام داده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور؛ در ادامه به ضرورت بهره مندی مردم شهرستان های همجوار از منابع پارس جنوبی اشاره کرد و گفت: در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید مستمر بوده و افزایش یابد.

دین پرست در ادامه با اشاره به اهمیت تولیدات در پارس جنوبی گفت: تولیدات و منابع مالی ایجاد شده از آن نقش مهمی در توسعه کشور و رشد صنایع مختلف دارد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر رشد و شکوفایی اقتصادی کشور گام های بلندی برداشته اند و امیدواریم در سایه ی همدلی تمامی مدیران و مسئولان این مهم تداوم داشته باشد.


خبر
(چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹) ۱۰:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید