جزییات خبر

با فرا رسیدن چهل و دومین بهار آزادی

پیام تبریک روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام تبریک روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران
(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۰۰

روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با صدور پیامی فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همزمان با فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، روابط عمومی مجتمع با صدور پیامی این پیروزی بزرگ و خجسته را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد.

به نام خدا

همکاران ارجمند و گرامی

با سلام و احترام

بیست و دو بهمن، تجلی شکوهمندحماسه ای تاریخی، ملی و مردمی است که در سایه الطاف الهی و با هدایت روشنگرانه آن امام عارف و روشن بین و با همدلی ، اتحاد و ایثاری به وسعت ایران سرافراز، ظهور و بروز کرد و تحولی تاریخ ساز و فصلی زرین گشوده شد و این سرزمین، خاستگاه ارزش های اسلامی ، مدنیت و معنویت گردید.

شایسته است با یادآوریتحقق آرزوهای دینی و ملی در این روز تاریخی ؛ تبریک و تهنیت صمیمانه خود رابه همه آحاد ملت و به ویژه به شما همکاران محترم و ارجمند در شرکت پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبی ابراز می داریم و با افتخار به دستاوردهای ارزشمند شما در مسیر استقلال و خودکفایی، قدردان پایمردی و اراده استوارتان در مسیر تعالی ، رشد و توسعه پایدار در این مجتمع عظیم می باشیم و از درگاه احدیت برای یکایک همکاران و خانواده های محترمآرزوی تندرستی و موفقیت روزافزون می نماییم.


روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

(سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹) ۰۸:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید