جزییات خبر

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران

شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه ی سلامت اداری

شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه ی سلامت اداری
(دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۱۸

رئیس حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران در نشست تخصصی با هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پیشرفت عظیم و چشمگیر مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه ی همدلی و سلامت اداری خلق شده و اکنون به این عظمت و شکوه می بالیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمدرضا هادی در نشست تخصصی با هیئت مدیره، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: زحمات شما عزیزان در صنعت نفت و گاز کشور بسیار ارزشمند است و اکنون تبدیل به یک مجتمع عظیم بنام " پارس جنوبي" شده که بیش از 70 درصد گاز مورد نیاز کشور را تامین می کند.

وی ادامه داد: حسابرسی داخلی از بدنه ی خود شرکت می باشد که همواره هموراه و همدم شما و در حوزه ی سلامت اداری راهگشا و به شما کمک می رساند.

رئیس امور حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران عنوان داشت: هرچه میزان سلامت اداری در یک مجموعه رشد و نمود پیدا کند، کفه ی فساد نیز پایین می آید و فساد در سیستم اداری کمرنگ و عظمت و شکوه را خلق و گسترش می دهد.

هادی خاطرنشان کرد: ارزیابی و بهبود اثربخشی فرآیندها و سرانجام یاری رساندن به سازمان در دستیابی به اهداف از وظایف کلیدی و بسیار مهم حسابرسی است.

وی در ادامه با اشاره به حجم و گسترش کارها در مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با تمامی شرکت های ملی گاز ایران برآوری می کند و حجم عملیات، کار و فعالیت در این مجتمع بسیار زیاد می باشد و ما اکنون در کنار شما هستیم تا کارها به شایستگی به سمت جلو حرکت کند.

رئیس امور حسابرسی داخلی شرکت ملی گاز ایران گفت: دامنه اختیارات این امور در سطح شرکت ملی گاز هیچ‌ محدودیتی ندارد و طبق نظام‌نامه حسابرسی داخلی و ابلاغ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، ما بدون محدودیت در هر حوزه‌ای، می‌توانیم فعالیت خود را انجام دهیم و گزارش‌ها را به منابع ذی‌صلاح در داخل شرکت بازتاب دهیم تا بتوانیم اصلاح فرآیندها را در موارد موردنظر در سطح شرکت اجرایی کنیم.

هادی در ادامه عنوان داشت: ما بر این باوریم که به‌عنوان حلقه‌ای از زنجیره شرکت ملی گاز ایران، باید با هم همکاری کامل و همدل باشیم تا بتوانیم به مسیرهای بهتر برسیم، این به موضوع آن معناست که اصلاح فرآیندها برای ما مهم است و وقتی در این مسیر گام برداریم فضای مناسبی ایجاد و در همکاری با یکدیگر، کارها بهتر و سریع‌تر انجام می‌شود.


(دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹) ۱۱:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید