جزییات خبر

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی

اراده کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی استوارتر از گذشته در مسیر شکوفایی اقتصادی کشور

اراده کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی استوارتر از گذشته در مسیر شکوفایی اقتصادی کشور
(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۳۵

نایب رئیس کمیسیون انرژی در با مدیران پالایشگاه های یازدهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: متخصصان و کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مجتمع گاز پارس جنوبی در شرایط حساس و دشوار، تمامی موانع را برطرف و استوار تر از گذشته در مسیر شکوفایی اقتصاد کشور گام بر می دارند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ شیخ موسی احمدی، نماینده شریف مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با مدیران پالایشگاه فازهای 13 و 22 ،24 عنوان داشت: در سایه همدلی و استفاده از اقدامات نوآورانه و دقیق متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته اند به موفقیت های عظیمی در سال های اخیر دست یابند.


احمدی در این نشست ادامه داد: در شرایطی که دشمنان این کشور تحریم ها و فشارهای حداکثری را اعمال می نماید اما اراده استوار جوانان کاردان استوارتر از گذشته نقشه ها را خنثی و باعث ناامیدی دشمنان می گردد.


نماینده مردم شریف شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنعت گاز در کشور خدمات بسیار ارزشمندی را در جامعه انجام داده و امیدواریم این روند فعالیت ها در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها گسترش یابد.


احمدی در ادامه با ذکر مصداق‌های متعدد به توانمندی نیروهای منطقه اشاره و رعایت شیوه نامه های ابلاغی از سوی مقامات فرادست را جهت بکارگیری از نیروی انسانی کاردان و خلاق منطقه را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی ست در ابتدای این نشست مدیران پالایشگاه یازدهم و دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشاتی کامل از روند پیشرفت فیزیکی و تولید در این فازهای پارس جنوبی ارائه دادند.








(یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید