جزییات خبر

بسیج مظهر عزت، کرامت و هویت ملی و مصداق مردم سالاری دینی است

بسیج مظهر عزت، کرامت و هویت ملی و مصداق مردم سالاری دینی است
(یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۴۶

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بسیج مظهر عزت، کرامت و هویت ملی و مصداق مردم سالاری دینی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ؛ محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی با تشریح برنامه های هفته بسیج بیان کرد: متناسب با اهداف بیانه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و برگرفته از خط و مشی سازمانی و با کمک به پایداری در تولید، برنامه های این حوزه طراحی و اجرا می گردد.

حیدری افزود: تحول آفرینی، افزایش نشاط، شادابی و تعهد و تعلق سازمانی متناسب با سند های بالا دستی در دستور کار حوزه مقاومت بسیج است.

وی تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، طرح اعتلای بسیج و چشم انداز مجتمع گاز از جمله اسناد بالا دستی این حوزه هستند که به جد در تحقق آن ها باید کوشید و کل سازمان در این خصوص می بایست به مثابه ید واحد عمل کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام گفت: امروز نقش بی بدیل این میدان عظیم گازی در اقتصاد ملی، مشهود است که متناسب با حجم فعالیت ها و ماموریت های سازمانی می بایست برنامه ها و فعالیت های بسیج اداری و کارگری طراحی و اجرا گردد.

وی ادامه داد: بازتعریف خدمات فرهنگی و آموزشی در بسیج و افزایش مشارکت و روحیه کار جمعی از اهدافی است که با حساسیت خاصی در سطح حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی دنبال می شود.

حیدری خاطر نشان کرد: در هفته پیش رو ده ها عنوان برنامه پیش بینی و تدارک دیده شده است که در ستاد مجتمع گاز پارس جنوبی و در سطح پالایشگاه های منطقه اجرا می گردد.
(یکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید