جزییات خبر

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت 6 میلیون و 828 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبی

ثبت 6 میلیون و 828 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۲۲

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که در هشت ماه اخیر با پیاده سازی و رعایت دقیق مسائل ایمنی بیش از 6 میلیون و 828 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در این پالایشگاه به ثبت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سهیل رفیعی با اعلام این خبر تاکید کرد: کارکنان و متخصصان پالایشگاه دهم مجتمع همواره با آمادگی کامل و رعایت دقیق مسائل ایمنی تاکنون عملکرد بسیار خوبی را در حوزه تولید و ایمنی به ثبت رسانده اند.

رفیعی پیشگیری از حوادث را یکی از اصول مهم دانست و تصریح کرد: در هشت ماه سپری شده از سال 1400 بیش از 6 میلیون و 828 هزار و 714 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در پالاشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شده است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به افزایش و ارتقاء سطح دانش و توان نیروهای جوان و کارآمد در این پالایشگاه بیان کرد: در هشت ماه اخیر از سال جاری 172 هزار و 317 نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی، عمومی و تخصصی در این پالایشگاه برگزار شده است.

وی در ادامه به دیگر اقدامات مهم در حوزه ایمنی و بهداشت پالایشگاه دهم مجتمع در هشت ماه اخیر اشاره نمود و تصریح کرد: تهیه نظام نامه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، شناسایی خطرات در پالایشگاه دهم پارس جنوبی، تهیه مستندات مربوط به ارزیابی ریسک تمامی مشاغل شناسایی شده، ارتقاء نرم افزارهای انومالی، انبار، آموزش، ایمنی و برگزاری تمرین واکنش درشرایط اضطراری از اقدامات مهم انجام شده در این حوزه می باشد.

رفیعی همچنین به شناسایی و اصلاح عوامل بالقوه آسیب رسان در پالایشگاه دهم مجتمع اشاره نمود و بیان کرد: در بازه زمانی سپری شده از سال جاری، یکصد هزار و 830 مورد از عوامل بالقوه آسیب رسان شناسایی و به تعداد یکصد هزار و 860 مورد نیز در همین بازه زمانی هشت ماه سپری شده اصلاح گردیده است.
(دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰) ۱۳:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید