جزییات خبر

با انجام اقدامات اجرایی:

ظرفیت تولید گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافته است

ظرفیت تولید گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافته است
(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۰۰

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همزمان با فصول سرد سال، با انجام اقدامات اجرایی و پروژه های مهم، ظرفیت فرآورش گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حسین باغبان ، مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: با برنامه ریزی و انجام اقدامات مهم اجرایی ظرفیت تولید گاز و محصولات جانبی در فازهای 2و 3 پارس جنوبی افزایش یافته است.


باغبان در ادامه با بیان انجام مهمترین اقدامات در خصوص افزایش تولید در پالایشگاه دوم مجتمع عنوان داشت: پروژه بسیار مهم مرکاپتان زدایی میعانات گازی( DMC ) در مرحله بسیار مهم راه اندازی اولیه قرار دارد و در حال عملیات رفع مشکلات اولیه پروژه با موفقیت در حال انجام است.

مدیر پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: انجام به موقع و کامل عملیات تعمیرات اساسی با انجام اقدامات نوآورنه در سال جاری و تامین شرایط پایداری تولید زمستانی یکی دیگر از دستاوردهای مهم در حوزه افزایش تولید در فازهای 2 و 3 پارس جنوبی می ‌باشد.


باغبان با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، رشد و جهش تولید در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی هدف‌گذاری شده است، افزود: عملیات رفع تنگناهای عملیاتی و ارتقاء و بروز رسانی در سیستم های کنترل کمپرسورهای پروپان در این پالایشگاه همسو با رشد و جهش تولید با موفقیت به مرحله ی اجرا رسیده است.


وی ادامه داد: پروژه اندازه گیری کمی و کیفی گاز صادراتی در این پالایشگاه در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان جوان راه اندازی شده و مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی را بسیار هموار نموده است.



باغبان در پایان عنوان داشت: عملیات معادل یابی مواد شیمیایی بویلر و واحد 129 نیز با انجام اقدامات اصلاحی با موفقیت به اتمام رسیده و این پالایشگاه را در مسیر درخشان رشد و تولید پایدار و مستمر قرار داده است.
(دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰) ۱۲:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید