جزییات خبر

افتتاح 4 پروژه ساختمانی در پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی

افتتاح 4 پروژه ساختمانی در پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۰۸

4 پروژه‌ی ساختمانی شامل رستوران،مالی، مهندسی و مدیریت بحران با حضور مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم ( فاز 13) مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها یادآور شد: هدف از راه اندازی این مجموعه های ساختمانی در پالایشگاه یازدهم مجتمع، ارتقاع سطح رضایتمندی کارکنان رسمی و پیمانکاری پالایشگاه می باشد.

وی ادامه داد: پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار تولید پایدار گاز اقدامات بسیار شایسته‌ی نیز در حوزه های زیست محیطی و فضای سبز نیز انجام داده که نشان از اهمیت بالای متخصصان و کارکنان این پالایشگاه به این حوزه می‌باشد.

سعیدیان ادامه داد: در سال جاری با توان خودباوری و اقدامات نوآورانه و تکیه بر دانش و توان داخلی توانستیم گام های مهمی در مسیر استفاده از کالاها، تجهیزات و قطعات داخلی برداریم و و روحیه ی خودباوری را در بین کارکنان زنده و پویا نماییم.

سعیدیان گفت: اعتلای فرهنگ خوداتکایی و خودباوری در بین کارکنان و متخصصان یکی از وظایف مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی می باشد و همواره این مهم را پیاده‌سازی خواهیم کرد.

گفتنی است در مراسم بهره‌برداری از ساختمان‌های مورد بهره‌برداری در پالایشگاه یازدهم (فاز 13) مدیر محترم منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیر پالایشگاه نهم، نماینده محترم مجتمع گاز پارس جنوبی در فاز 14، رئیس بهداشت عمومی و محیط مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی ، کارکنان منابع انسانی پالایشگاه ها،کارکنان شرکت نفت و گاز پارس و هیئت رئیسه این پالایشگاه حضور داشتند.

(سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰) ۱۴:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید