جزییات خبر

بازدید مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت از مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید مدیرکل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت از مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۷:۳۲

مدیر کل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل وزارت نفت به همراه رئیس اموربهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه، دوشنبه ( 16 اسفندماه ) از مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید و از نزدیک شرایط ایمنی، بهداشت و اقدام‌های مرتبط با محیط زیست این مجتمع عظیم گازی کشور را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دوشنبه (16 اسفندماه) مظاهر انصاری، مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت به همراه غلامرضا بهمن نیا، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه با حضور در مجتمع گاز پارس جنوبی از نزدیک شرایط ایمنی، بهداشت و اقدامات مرتبط با محیط زیست و ... را مورد بررسی و از نزدیک از پالایشگاه ها و ... بازدید نمودند.

در برنامه ی بازدید روز گذشته مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل وزارت نفت و رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه در بدو ورود نشست تخصصی با حضور مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

در ادامه، بازدید از پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی و اتاق کنترل، مخازن متمرکز، پالایشگاه یازدهم و نهم مجتمع گاز پارس جنوبی و در پایان جلسه با مدیران پالایشگاهی و ستادی مجتمع برگزار گردید.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۷:۳۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید