جزییات خبر

مدیرکل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت:

امسال بیش از 700 میلیارد ریال در حوزه فضای سبز و درختکاری در صنعت نفت سرمایه گذاری شده است

امسال بیش از 700 میلیارد ریال در حوزه فضای سبز و درختکاری در صنعت نفت سرمایه گذاری شده است
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۹:۵۵

مدیرکل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت پس از کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت :در سال جاری بیش از 700 میلیارد ریال در حوزه فضای سبز و کاشت نهال در صنعت نفت سرمایه گذاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مظاهر انصاری، مدیرکل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت با تبریک اعیاد بزرگ ماه شعبان به تمامی متخصصان و کارکنان صنعت پرافتخار نفت و گاز بیان کرد: ماه پُر برکت شعبان صدر و ساقه اش رحمت و برکت است؛ امید داریم در این ماه سراسر نور و رحمت بهترین‌ها برای مردم عزیز کشورمان رقم بخورد.


انصاری در بازدید از پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی و مراسم درختکاری، کاشت درخت را یک حرکت دینی و انقلابی خواند و افزود: خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار تولید پایدار و ایمن توجه بسیار خوبی به کاشت درخت و توسعه ی فضای سبز در پالایشگاه‌ها نموده و این حرکت نشان از پویایی و نشاط در این مجتمع بزرگ گازی کشور دارد.


وی در ادامه با بیان اینکه درختان و گیاهان آسایش‌بخش روح و نگهدارنده جسم انسان هستند تاکید کرد: سرمایه گذاری بسیار زیادی در حوزه محیط زیست بویژه فضای سبز و کاشت درخت در صنعت نفت رقم خورده و در سال‌های جاری اقدامات بسیار شایسته‌ای در این مسیر انجام شده است.


مدیرکل بهداشت ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل وزارت نفت گفت: طبق بندهای قانونی و الزاماتی که به وزارت نفت ابلاغ شده، صنعت نفت 10 درصد هر فضا را باید به فضای سبز اختصاص بدهد که طبق آخرین آماری که در این خصوص می‌باشد خوشبختانه 3 برابر از درصد ابلاغی در کل مجموعه ی صنعت نفت از فضای سبز بهره‌مند هستیم و این مهم بسیار خوشایند است.

وی ادامه داد: صنعت نفت در سال جاری معادل 700 میلیارد ریال در بخش توسعه ی فضای سبز و کاشت نهال سرمایه گذاری کرده و این نشان از آن دارد که صنعت نفت و مجموعه ی کل راهبردی وزارتخانه با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری و مسائل دینی ، اهتمام بسیار جدی و ویژه به کاشت درخت و توسعه‌ی فضای سبز دارد.

انصاری در ادامه به تلاش خستگی ناپذیر متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه محیط زیست و توسعه فضای سبز اشاره نمود و عنوان داشت: امیدوارم با تلاش و پشتکار شما عزیزان در مجتمع گاز پارس جنوبی هر روز شاهد شکوفایی و توسعه‌ی بیشر فضای سبز باشیم و محیطی با نشاط و سالم برای همکاران فراهم گردد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) ۰۹:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید