جزییات خبر

مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پرچمدار عزت در صنعت نفت و گاز کشور هستند

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پرچمدار عزت در صنعت نفت و گاز کشور هستند
(یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵

مهندس باهوش، مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بعنوان پرچمدار و علمدار صنعت نفت و گاز کشور مسئولیت های بسیار بزرگی را بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ابتدا ضمن تبریک به مناسبت ایام فرخنده ی میلاد باسعادت امام حسن مجتبی و ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم با همت و تلاش کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی که همواره پرچمدار عزت و شکوه در صنعت نفت و گاز کشور می‌باشید گام های بزرگی برداریم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های ستودنی مهندس فرهنگ در دوران بسیار درخشان خدمت در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: خدمت و تلاش در مجتمع گاز پارس جنوبی یک افتخار بزرگ برای من خواهد بود و امید آن دارم بتوانم در ادامه‌ی راه و مسیری که با خدمات ارزشمند بزرگانی همچون مهندس فرهنگ به عنوان علمدار و پیشران این حرکت در مجتمع بدست آمده و به دنبال استمرار این حرکت سربازی لایق در خدمت نظام و کشور عزیزم باشم.

باهوش عنوان داشت: سختی‌های زیادی در مسیر راه داریم که با تجارب ارزشمند شما کارکنان، متخصصان و مدیران لایق و شایسته از این آزمون بزرگ بهترین ها را رقم خواهیم زد.

وی در ادامه تصریح کرد: تولید مستمر و پایدار با توجه به مسائل ایمنی و پدافند غیرعامل که دارای پیچیدگی‌های خاص می‌باشد با محوریت و عنایت ویژه به مسائل منابع انسانی که از سرمایه های اصلی این مجتمع بزرگ میباشد اولویت های اصلی و مهم این مجموعه بزرگ می باشد.

باهوش در ادامه با اشاره به شایستگی ‌های مدیرعامل شرکت گاز پارسیان و مدیرعامل جدید فجر جم بیان کرد: امیدواریم در کنار این دو شرکت پالایشی در منطقه بتوانیم تغییر و تحولات خوبی را در حوزه مسائل ایمنی با انجام اقدامات نوآورانه رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در شرایط سخت با مدیریت و برنامه ریزی درست در هر زمینه‌ای امکان حرکت رو به جلو و شکوفایی وجود دارد .





(یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱) ۱۲:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید