جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

در مسیر تولید پایدار ،ایمن و رفع مسائل و مشکلات کارکنان تلاش خواهیم کرد

در مسیر تولید پایدار ،ایمن و رفع مسائل و مشکلات کارکنان تلاش خواهیم کرد
(سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۱:۲۶

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان پالایشگاه اول، دوم، سوم، و چهارم بیان کرد: برای حل مسائل مهم کارکنان و پیاده‌سازی بهترین راهکارها در کوتاهترین بازه زمانی ممکن در مسیر تولید پایدار وایمن گاز تلاش می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در نشست‌های جداگانه و بسیار صمیمی با مدیران و کارکنان پالایشگاه اول، دوم، سوم و چهارم به بحث و گفتگو نشست و از نزدیک با مسائل و مشکلات واحدهای مختلف آشنا و مورد بررسی قرار داد.

حضور در جمع کارکنان و متخصصان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی:

باهوش در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه اول گفت: اکنون با مشاهده‌ی چهره‌های بسیار جوان و پر از انرژی در قسمت های مهم پالایشگاهی، یقین دارم شما جوانان در آینده‌ی نزدیک از مدیران توانمند و پرافتخار کشور خواهید بود.

وی در نشست بسیار صمیمی و چهره به چهره با کارکنان پالایشگاه اول بیان کرد: تمامی مسائل و دغدغه‌های شما عزیزان را به صورت ویژه پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

باهوش در ادامه افزود: بسیاری از موارد و اقدام‌ها با نشست های مختلف در بدنه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی قابل حل و اجرا شدن است و امیدوارم برای حل موارد مطرح شده تلاش‌ مضاعف صورت بگیرد.


حضور در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع کارکنان پالایشگاه دوم تصریح کرد: مبنای تحقق اهداف مهم و اساسی شرکت باید تعامل سازنده و تقویت روابط دوستانه بین مدیران و کارکنان باشد و انتظار می‎رود با شناخت، آگاهی و پیگیری مداوم وظایف محوله در چارچوب یک خانواده کاری بتوانیم در جهت دستیابی به نتایج مطلوب و موثر، با شتاب بیشتری گام برداریم.

وی ادامه داد: مدیران ستادی در جلسات تخصصی تمام موارد و دغدغه‌های شما عزیزان را مورد بررسی قرار خواهند داد و در رفع موارد تلاش خواهند نمود.

باهوش در نشست با کارکنان و متخصصان پالایشگاه دوم افزود: با انجام اقدامات شاخص و تکیه بر توان داخل و دانش بومی متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، توانسته ایم با تامین بیش از 75 درصد از گاز مورد نیاز کشور سهم مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور، آسایش و رفاه مردم عزیزمان داشته باشیم.


حضور در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

باهوش در نشست با کارکنان پالایشگاه سوم پارس جنوبی بیان کرد: استمرار این موفقیت‌های بزرگ و رفع موانع تولید، وابسته به نیروی انسانی بانشاط و با روحیه‌ی مضاعف که رکن اصلی این مجتمع است و توجه به مسائل نیروی انسانی و رفع دغدغه‌ی واحدهای پالایشگاهی به ایجاد شرکت پویا ، خلاق و موفق کمک خواهد کرد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی در مجتمع تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم در انجام عملیات تعمیرات اساسی در شرایط بسیار مطلوبی قرار خواهند گرفت و خود را برای تامین حداکثری گاز پایدار و ایمن آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: تعامل سازنده و تقویت نیروی انگیزشی در سرمایه انسانی یک رمز موفقیت بسیار بزرگ در شرکت می‌باشد و این مهم باید تقویت شود و مدیران ستادی باید در این مسیر گام های بزرگی بردارند.


حضور در جمع متخصصان و کارکنان پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست گفت: پیاده‌سازی ایده‌‌ها و اقدامات نو در سطح پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ضروری و حیاتی ست و این اصل باید نهادینه شود.

باهوش در ادامه گفت:با استفاده از توان و دانش بومی جوانان پرتلاش و استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش بنیان، می‌توانیم دستاوردهای بزرگی در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت برسانیم.

وی ادامه داد: تمام مسائل و دغدغه‌ی شما کارکنان و متخصصان را در جلسات تخصصی مورد بررسی قرار می‌دهیم و در رفع آن تلاش خواهیم نمود.


گفتنی‌ست مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان تمام نشست‌ها در چهار پالایشگاه ذکر شده از نزدیک از واحدهای آزمایشگاه، اتاق کنترل مرکزی، آتش‌نشانی و .... بازدید نمود.

(سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۱:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید