جزییات خبر

با استفاده از کالاهای ساخت داخل

تعمیرات اساسی فاز اول پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

تعمیرات اساسی فاز اول پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۱:۱۰

رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کردکه با استفاده از کالاهای بومی بدست متخصصان و سازندگان داخل، عملیات تعمیرات اساسی فاز اول پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هومان صادقی گفت: همسو با تحقق شعار سال 1401 و استفاده از توان بالای متخصصان ، سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان، این پالایشگاه در عملیات تعمیرات اساسی فاز اول کالاهای اساسی مورد نیاز خود را از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی تامین کرده که این اقدام موجب رشد و شکوفایی سازنده‌های داخل شده است.

وی در ادامه با اشاره به تعدادی از کالاهای ساخت داخل تصریح کرد: شیرآلات صنعتی کنترلی مسیر برج‌های مرکاپتان زدایی، شیرآلات کنترل مسیر مشعل، شیرهای یک طرفه مسیر صادرات گاز، شیرآلات پمپ آمین از مهمترین اقلام بومی سازی شده جهت استفاده در این تعمیرات اساسی می‌باشند.

رئیس تعمیرات پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با داشتن سه فاز استاندارد وظیفه تولید 85 میلیون متر مکعب گاز در روز را به عهده دارد و امید داریم با توانمندی سازندگان داخل، پیاده‌سازی ایده‌های نو و با انجام تعمیرات اساسی دقیق بتوانیم تولید پایداری در تامین گاز و محصولات جانبی داشته باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد و باتجربه از ارکان مهم و اصلی عملیات تعمیرات اساسی می‌باشد ، افزود: در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه نهم تعداد 500 نفر از کارکنان ماهر با تخصص بالا در نوبت روزکاری و 150 نفر از همین نیروها با توانمندی در اجرای عملیات تعمیرات اساسی در نوبت شبکاری در بازه زمانی تعمیرات اساسی این پالایشگاه مشغول فعالیت می‌باشند.
(چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۱:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید