جزییات خبر

امام جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه بیان کرد:

نگاه مثبت مجتمع گاز پارس جنوبی به اشتغال جوانان اهل تسنن شهرستان عسلویه

نگاه مثبت مجتمع گاز پارس جنوبی به اشتغال جوانان اهل تسنن شهرستان عسلویه
(یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۵:۱۱

شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه در نشست با مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوی گفت: در سایه‌‌ى وحدت و تقویت اخوت و برادری بین مدیران پارس جنوبی و جامعه پیرامونی شاهد پیشرفت و اشتغال جوانان بومی در منطقه خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت در نشست صمیمی با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: وحدت و همدلی یک اصل مهم در جامعه ی اسلامی و نماد پیشرفت و عزت می‌‌باشد و امروزه وحدت، بخشی از فرهنگ مهم ماست و در کنار هم از ارزش‌های دینی و انقلابی کشور محافظت خواهیم کرد.

شیخ ابراهیم محمدی در ادامه بیان کرد: اشتغال جوانان منطقه و شهرستان عسلویه یکی از موضوعات بسیار مهم و کلیدی می‌باشد و امید داریم با نگاه مثبت مجتمع گاز پارس جنوبی این موضوع تحقق یابد.

وی افزود: مردم با فرهنگ منطقه در سایه همدلی و وحدت، با آغوش باز همراه در تمام زمینه‌ها همگام با صنعت بوده و اکنون شرکت های مستقر در منطقه باید دستاوردهای مهمی را برای مردم این منطقه ثبت نمایند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان عسلویه تصریح کرد: جوانان تحصیل کرده اهل سنت شهرستان عسلویه با تجارب ارزشمند در بدنه‌ی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی مشغول به فعالیت می‌باشند و اکنون با مدیریت جدید در مجتمع، امیدواریم این موضوع پررنگ‌تر شود.

در ادامه ی این نشست احمد باهوش،مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با همراهی و همدلی باید دست به دست هم و در کنار هم جامعه‌ی پیرامونی را پویا و زیبایی را ساخت.

باهوش در ادامه بیان کرد: مردمان منطقه‌ی شهرستان عسلویه، مردمانی شریف، با اصالت و با نجیب هستند و تمام شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی باید با محوریت سازمان منطقه ویژه در مسیر شکوفایی این منطقه گام‌های اساسی بردارند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: امیدواریم با تقویت وحدت و همدلی و گسترش تعامل و همکاری، زمینه‌ی خدمت و تلاش برای ساختن کشوری اباد را فراهم آوریم.
رسانه جدید
(یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۵:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید