جزییات خبر

تشریح برنامه های مجتمع گاز پارس جنوبی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

تشریح برنامه های مجتمع گاز پارس جنوبی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
(پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۳:۰۰

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در حوزه ی ساخت داخل و استفاده حداکثری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، جلسات متعددی در خصوص تعامل و همکاری با سازندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و مجتمع گاز پارس جنوبی جهت اشنایی و تعامل سازنده با شرکت‌های ساخت قطعات و تجهیزات داخل و دانش بنیان نشست‌های متعددی را برگزار می نماید.

وی در ادامه گفت: در این جلسات مدیران و مسئولین زنجیره تامین کالا مجتمع گاز پارس جنوبی شنوده خواهند بود و شرکت دانش بنیان و سازندگان داخلی نظرات و مسائل خود را در خصوص چالش‌های حوزه تامین و پیشنهادات خود را ارائه می‌نمایند و این پیشنهادات و چالش‌ها در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی تبدیل به برنامه ها ی اجرای می گردد و به صورت ماهیانه قابلیت پیگیری خواهد داشت.

سهیلی در ادامه تصریح کرد:در این جلسات مدیرعامل و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی و شرک ملی گاز ایران نیز حضور ویژه خواهند داشت.

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: حضور فعال و گسترده متخصصان و کارکنان مجتمع در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و اشنایی آنان با شرکت های دانش بنیان و سازندگان داخلی موجبات رشد و شکوفایی در تولید پایدار گاز را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی منسجم واحد منابع مدیریت بازرگانی مجتمع در خصوص توسعه بازاریابی معکوس برای شناسایی شرکت های سازنده جدید جهت رفع نیازهای عملیاتی مجتمع یکی از اهداف مهم در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد بود.



(پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۳:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید