جزییات خبر

کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند

کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی خون اهدا کردند
(دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۶:۲۵

جمعی از کارکنان پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به‌منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی و برای تقویت بانک خون کشور، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احسان دانشی، مسئول بهداشت پالایشگاه ششم در این‌باره بیان کرد: بر اساس هماهنگی انجام‌شده، اکیپ خون‌گیری سازمان انتقال خون استان بوشهربا حضور در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی اقدام به خون‌گیری از کارکنان این پالایشگاه کرد که تبا حضور 183 نفر از کارکنان در این حرکت خیر و خداپسندانه شرکت کردند و با اهدای خون خود به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

دانشی در ادامه افزود: با توجه به کاهش ذخایر خونی در دوران شیوع بیماری کرونا و بنا بر ضرورت تامین ذخایر خونی سازمان انتقال خون، پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای تعهد به مسئولیت های اجتماعی به منظور تامین نیاز بانک خون کشور به طور مستمر اقدام به استقرار تیم سیار سازمان انتقال خون در پالایشگاهاهی خود می نماید.

وی ادامه داد: در عملیات خونگیری پالایشگاه ششم ، تعداد 183 مورد مراجعه و درخواست ثبت گردید و از این میزان، تعداد 162 مورد خونگیری انجام شد.

مسئول بهداشت پالایشگاه ششم در ادامه تصریح کرد: اهدای خون یک فرهنگ مهم و تاثیرگذار در سلامت جامعه است و کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع همسو با فرهنگ انفاق و فداکاری در این مسیر گام برمی‌‌دارند.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۶:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید