جزییات خبر

مشاور وزیرنفت در امور قرآنی و اقامه نماز:

جوانان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با بهرمندی از کلام قرآن و نماز به رشد و عزت رسیده اند

جوانان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با بهرمندی از کلام قرآن و نماز به رشد و عزت رسیده اند
(سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۷:۴۴

مشاور وزیر نفت در امور قرآنی و نماز در نشست با مدیرعامل و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پیاده‌سازی فرهنگ قرآن و نماز در بین جوانان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، این مجموعه را به یک مجتمع بسیار غنی و پویا سوق داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت السلام حاجی کمالی، مشاور وزیر نفت در امور قرآنی و اقامه نماز در نشست با مدیرعامل و کارکنان مجتمع بیان کرد: ، انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، اقدامات لازم و مؤثری در بهره مندی از معارف دینی، قرآنی و نماز در وزارت نفت پیاده‌سازی شود.

حجت‌السلام حاجی کمالی در ادامه بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و منظم سعی داریم، نیروهایی کارامد و شایسته را بکار بگیریم و با آموزش نیروهای فعال فرهنگ قرآنی را گسترش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به نگاه بسیار مثبت مدیران به پیاده‌سازی فرهنگ قرآنی و نماز تصریح کرد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با بهرمندی از جوانانی پرشور و قرآنی و با استفاده از سلاح ایمان و فداکاری تبدیل به قطب بزرگ انرژی کشور شده اند و این یک افتخار بسیار بزرگ و ماندگار می‌باشد.

مشاور وزیر نفت در امور قرآنی و نماز در این نشست ادامه داد: با تعریف ساختار و تامین بودجه و بکارگیری نیروهای با تخصص، می‌طلبد که این همراهی و همدلی درشرکت‌های تابعه وزارت نفت محقق شود و برنامه‌های جدید و پویا در حوزه ی معارف اسلامی را گسترش و پیاده‌سازی نمایند.

وی ادامه داد: اسلام که جامع‌ترین و غنی‌ترین مکتب آسمانی و منبع پویاترین معارف اسلامی است،بیشترین توصیه ها را در هدایت و تربیت نسل جوان و رسیدگی و ساماندهی امور آنان دارد. و برای اهتمام به این امر خطیر باید به مشارکت فرهنگی و گسترش احکام دینی اقدام کرد و این جز با همدلی، همزبانی و همراهی با جوانان میسّر نخواهد بود.

حجت السلام حاجی کمالی گفت: ما تلاش داریم با برنامه ریزی جامع و دقیق، طهارت و صداقت وارد سیستم شود و پرچم نماز و قرآن در تمام سطوح کاری و فعالیت‌ها در سطوح مختلف وزارت نفت بالا رود.
(سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۷:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید