جزییات خبر

معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

انجام بازرسی های فنی دقیق، افق آینده ی مجتمع گاز پارس جنوبی را ترسیم می کند

انجام بازرسی های فنی  دقیق، افق آینده ی مجتمع گاز پارس جنوبی را ترسیم می کند
(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۳۵

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه بازرسی فنی نقش بسیار مهمی در انجام عملیات تعمیرات اساسی دارد ، گفت: انجام دقیق بازرسی فنی ، حیات و افق بسیار روشنی را برای آینده مجتمع گاز پارس جنوبی رقم می زند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسین شمشیری، معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست تخصصی و راهبردی مدیر بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران با مدیران، متخصصان و کارکنان بازرسی فنی پالایشگاه های مجتمع افزود: تلاش می کنیم با هماهنگی بازرسی فنی مجتمع و مجموعه ی اقدامات و برنامه ریزی های بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران ، تعمیرات اساسی امسال، یکی از با کیفیت ترین تعمیرات اساسی سال های اخیر باشد.

وی در ادامه افزود: بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران و واحدهای مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی از یک خانواده هستند و باید در سایه ی ارتباطات و تعاملات دوسویه این فرهنگ تقویت گردد و در مسیر هم افزایی نقش آفرینی کنند.

شمشیری در ادامه ی این نشست تخصصی تصریح کرد: با رویکرد نوآورانه و پویا که مدیریت جدید بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران در دستور کار قرار داده ، آینده ی بسیار روشن برای جبران سال های قبل بازرسی فنی خواهد بود و آن عظمت و اقتدار به بدنه ی بازرسی فنی باز خواهد گشت.

وی گفت: انجام بازرسی‌های فنی، دقیق و منسجم در واحدهای مختلف پالایشگاهی مجتمع موجبات رشد و تولید باکیفیت گاز و محصولات جانبی را به همراه خواهد داشت .
(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۰۷:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید