جزییات خبر

پاکسازی سواحل عسلویه به همت کارکنان پالایشگاه‌ ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل عسلویه به همت کارکنان پالایشگاه‌ ششم مجتمع گاز  پارس جنوبی
(شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۵۹

کارکنان پالایشگاه‌ ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل زیبای نایبند در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کارکنان پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی پس از انجام هماهنگی‌های لازم و با حضور جمعی از ساکنین محلی روستاهای سواحل نایبند از توابع شهرستان عسلویه و عزیمت به سواحل آن منطقه، اقدام به پاکسازی ساحل دریا و اجرای برنامه‌های فرهنگی کردند.

حدیث کیکاووس نژاد، سرپرست محیط زیست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در این برنامه اظهار کرد: کارکنان پالایشگاه ششم همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در سال های گذشته و از ابتدای سال جاری تاکنون در این حوزه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: : با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدامات محیط زیستی که در راستای انجام مسئولیت‌‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست بکر منطقه نایبند و همچنین حفظ زیبایی و آراستگی این سواحل زیبا می‌شود، باعث دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضعیت سواحل می‌گردد.

کیکاووس‌نژاد در ادامه با اشاره به انجام اقدامات شاخص این واحد در سال گذشته بیان کرد: پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته در حوزه مسئولیت های اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا، اقداماتی مهمی از قبیل پاکسازی سواحل منطقه‌ى بزباز در محدوده‌ی جغرافیایی شهرستان عسلویه، اهداء حدود 3 هزار اصله نهال به اداره کل محیط زیست استان بوشهر را در کارنامه‌ی خود ثبت نموده است.

سرپرست محیط زیست پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با انجام اقدامات شایسته، تعامل و همکاری با گروه‌های مردم نهاد و سمن‌های زیست محیطی شهرستان‌های همجوار را تقویت نموده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به مسائل زیست محیطی منطقه تداوم و گسترش پیدا کند.


کیکاووس نژاد گفت: در سال جاری نیز برنامه‌های گسترده‌ای در این خصوص در دستور کار قرار داده‌ایم و با رایزنی‌های متعدد با آموزش و پرورش شهرستان‌های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی و حضور در مدارس، موضوع آموزش و آشنایی دانش‌آموزان با مسائل و موارد زیست محیطی را گسترش خواهیم داد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید