جزییات خبر

با انجام 192 هزار نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۰۳

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدامات نوآورانه و با تکیه بر توان داخلی در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ تعمیرات اساسی این پالایشگاه در سال 1401 با بهره گیری از توان داخلی, طبق برنامه ریزی و پیش بینی اقدامات از پیش تعیین شده در بازه 16 اردیبهشت تا 18 خرداد صورت پذیرفت.

محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم، با اعلام این خبر گفت: عملیات تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه های بهداشتی ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز و همچنین مطابق برنامه ریزی انجام شده در موعد مقرر انجام پذیرفت .

مدیر پالایشگاه‌ یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیان کرد: در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم با انجام اقدامات پیشگیرانه و مقررات دقیق ایمنی بیش از 192000 نفر ساعت کارکرد بدون حادثه ناتوان کننده در تعمیرات اساسی سال جاری به ثبت رسید که این رکورد نشان از توان و اقدامات شاخص کارکنان در این بازه تعمیرات اساسی می‌باشد.


وی به اقدامات شاخص عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه یازدهم اشاره نمود و گفت: دستیابی به این موفقیت را تجربیات تعمیرات اساسی سالهای گذشته، تشکیل جلسات کمیته‌های متعدد دارایی‌های فیزیکی از ماهها قبل از شروع تعمیرات اساسی و برنامه ریزی دقیق واحد برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه و مسئولیت پذیری و تلاش بی وقفه همکاران در همه بخش ها از موارد مهم در کسب این موفقیت بزرگ می‌باشند.


سعیدیان با تاکید بر آمار بالای آیتم های تعمیرات اساسی امسال و اقدامات بسیار مهم اصلاحی و پیشگیرانه انجام شده در واحد های مختلف،مهمترین فعالیتهای انجام شده در بازه تعمیرات اساسی سال 1401 را انجام بازرسی و تعمیرات بر روی مشعل های پالایشگاه، انجام تعمیرات اساسی تجهیزات متعدد واحد تثبیت میعانات گازی،تعویض مولکولارسیوواحد 104 ردیفهای دوم و سوم و چهارم گازی، بازرسی و تعمیر مبدل ها، نقشه برداری از شیرها، بازرسی خطوط لوله و رنگ آمیزی آنها، تعویض و تغییر محل کوپن های خوردگی, انجام اصلاحیه مهندسی در فرایندها و همچنین انجام برخی از آیتم های مهم ابزاردقیق و برق در مناطق مختلف پالایشگاه عنوان نمودند.

مهندس سعیدیان اظهار داشت با برنامه ریزی دقیق، مناسب و با بهره گیری از تجارب همکاران رسمی و پیمانکار، زمان تعمیرات اساسی 2 روز کاهش یافت و این موضوع در افتخارات شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت گردید.


(یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید