جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع در نشست با اعضاء شورای اسلامی و شهردار شهر جم

در حد ظرفیت قانونی/ چراغ سبز مجتمع گاز پارس جنوبی برای خدمت به مناطق پیرامونی روشن است

در حد ظرفیت قانونی/ چراغ سبز مجتمع گاز پارس جنوبی برای خدمت به مناطق پیرامونی روشن است
(دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۵:۳۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با رئیس و اعضاء شورا و شهردار شهر جم گفت: تا جایی که ظرفیت داریم و قانون اجازه می‌دهد چراغ سبز مجتمع گاز پارس جنوبی برای خدمت به مردم منطقه روشن خواهد بود.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در نشست با رئیس و اعضاء شورای اسلامی و شهردار شهر جم بیان کرد: مسائل و مشکلات متعدد شهرستان جم را شنیدم و با صرفه نظر از هرگونه شعار و تبلیغات از روز نخست شروع خدمت در مجتمع گاز پارس جنوبی، از خدواند تبارک و تعالی مدد خواستم که در مسیر خدمت صادقانه به کشورم و مردم قدرشناس منطقه گام بردارم.

باهوش در این نشست گفت: مسائل و مشکلات متعدد حوزه‌ی شهری و منطقه که توسط اعضاء محترم شورای اسلامی شهر جم مطرح گردید، برای من سالهاست که قابل لمس می باشد و آشنایی کامل با ظرفیت‌ها و پتانسیل منطقه دارم و امید دارم با همدلی و خرد جمعی در مسیر عمران و آبادانی منطقه گام برداریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: مسئله‌ی کمبود آب شهرستان جم یکی از موضوعات و وظایف اصلی ما می‌باشد و این موضوع مهم اخیرا با مسولین مرتبط مطرح نمودم و معضلات مهم و حیاتی، که موضوع کمبود آب یکی از موارد اصلی در این نشست بود را به صورت ویژه مطرح نمودم .

باهوش از مردم با فرهنگ و با اصالت شهرستان جم به نیکی یاد کرد و گفت: هیچ گونه خط و مرزی بین مجتمع گاز پارس جنوبی و مردم قدرشناس شهرستان جم وجود ندارد و همه از یک خانواده هستیم و با همدلی در کنار هم حرکت خواهیم کرد.
وی ادامه داد: مسئولین شهرستانی و استانی باید به دنبال خواسته‌ها و مطالبات کلان و زیربنایی مهم برای این منطقه باشند تا فرزندان این خطه‌ در آینده‌ی نزدیک از این اقدامات شایسته بهرمند شوند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به افزایش سطح دانش جوانان منطقه همسو با صنعت نفت و گاز در پارس جنوبی بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های متعدد به دنبال امتیاز، استقرار و ساخت شعبه‌ی دانشگاه صنعت نفت در منطقه باشیم تا جوانان شایسته و با استعداد این خطه از آن بهرمند شوند و مسیرعلم آموزی، رشد و پیشرفت در این منطقه هموار گردد.

باهوش گفت: از روزهای نخست که در منطقه حضور یافتم در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، پیشنهاد کارگروه با عضویت سازمان منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس را مطرح کردم و به صورت ویژه این موضوع را دنبال می‌کنم و می‌دانم تشکیل این کارگروه برای رفع مشکلات متعدد مناطق پیرامونی یک نعمت و فرصت بزرگ خواهد بود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست موضوع بهداشت و درمان در منطقه را یکی از موارد مهم دانست و در این خصوص گفت: مشکلات و کبودهای بیمارستان شهرک توحید را به طور کامل مورد بررسی قرار داده‌ام و از دکتر هاشمی و بیگدلی درخواست کرده‌ام که به صورت ویژه و در کوتاهترین بازه زمانی ممکن در بین مردم شهرستان جم حضور یابند و مشکلات مردم در حوزه‌ی بهداشت و درمان به صورت ویژه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: با طرح پیشنهاد به کمیته‌ی فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی جهت استقرار و حضور یک مشاور توانمند در شهرستان جم و بررسی دقیق مسائل اجتماعی و آسیب‌شناسی همسو با اقدامات فرهنگی را در اولویت قرار داده‌ایم و تا جایی که بتوانیم مردم شهرستان جم را اقدامات فرهنگی و هنری و اجرای مراسمات بهرمند خواهیم نمود.
(دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱) ۱۵:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید