جزییات خبر

باهوش در نشست با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر تاکید کرد:

باهوش در نشست با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر تاکید کرد:
(دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱) ۰۰:۰۶

استفاده از دانش و ظرفیت های کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر اولویت نخست مجتمع گاز پارس جنوبی است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با اعضا کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر گفت: کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر با دانش خود می توانند جهت شکوفایی و رونق اقتصادی کشور، سطح تعاملات و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی را افزایش دهند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در ابتدای این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته ی قوه قضاییه بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با آمادگی کامل تلاش خواهد نمود از ظرفیت های کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر در جهت عزت و شکوه اقتصاد کشور بهره مند شود.

وی در این نشست تصریح کرد: با توجه به وجود کارشناسان بسیار ارزشمند و توانمند در رشته های مختلف بخصوص حوزه نفت و گاز در کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر، فرصتی بسیار ارزشمند در مسیر تولید و رفع موارد تخصصی مجتمع گاز پارس جنوبی فراهم می گردد.
رسانه جدید
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای ایجاد هم افزایی از طریق بهره گیری از توان متخصصان در این حوزه و به منظور کمک به رشد و توسعه ی منطقه، امادگی کامل هرگونه همکاری را با کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان بوشهر دارد.

وی در این خصوص گفت: تشکیل کمیته های مشترک با این کانون می تواند در جهت اصلاح و بهبود فرایندهای مهم در حوزه های تخصصی مهم بسیار راهگشا باشد.

باهوش در این نشست تخصصی ادامه داد: فراهم آوردن شرایط جهت استفاده از دانش و تجربیات کانون کارشناسان حوزه صنعت نفت و گاز ، برگزاری دوره های آموزشی با حضور کارشناسان با تجارب ارزشمند در سطح مجتمع و همکاری تبادل اطلاعات می تواند سطح دانش کارکنان مجتمع را در این خصوص افزایش دهد.

رسانه جدید

(دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱) ۰۰:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید