جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

تامین گاز پایدار کشور / بزرگترین رسالت مسئولیت اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی

تامین گاز پایدار کشور / بزرگترین رسالت مسئولیت اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱) ۰۷:۳۴

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در جلسه شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه پارس جنوبی گفت: یکی از بزرگترین رسالت مسئولیت های اجتماعی مجتمع گاز پارس جنوبی، تامین حداکثری و پایدار گاز مورد نیاز هموطنان می باشد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در این جلسه بیان کرد: اقدامات شاخص مسئولیت‌های اجتماعی در شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی باید با انسجام، همگرایی و در یک کارگروه تخصصی با عضویت شرکت‌‌های اصلی مستقر در منطقه با راهبری سازمان منطقه ویژه انجام گردد.

باهوش در ادامه افزود: مردم قدرشناس مناطق پیرامونی پارس جنوبی که آب، خاک و هوای خود را در اختیار صنعت قرار داده اند، شایسته‌ی بهترین ها هستند و باید برای شکوفایی این مناطق گام های مهمی برداشت.

وی گفت: بودجه‌های که برای مناطق پیرامونی تعریف می گردد باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در مسیر اولویت‌های مهم زیربنایی قرار بگیرد.

به گفته ی باهوش، مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار بزرگترین رسالت مسئولیت اجتماعی خود، که همان تولید مستمر و پایدار می باشد، در حوزه مسئولیت های اجتماعی در چارچوب قانون و اختیارات با محوریت سازمان منطقه ویژه حرکت خواهد کرد.


جلسه شورای مدیریت یکپارچه مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه پارس جنوبی با حضور سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیران عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، نفت و گاز و پتروشیمی، مشاور اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی گاز و مدیریت نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز و مشاور اجتماعی وزیر نفت و همچنین مشاور مسئولیت های اجتماعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی برگزار شد.



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱) ۰۷:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید