جزییات خبر

نماینده‌ شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی:

بکارگیری جوانان نخبه بومی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی از اولویت‌های مهم منطقه است

بکارگیری جوانان نخبه بومی در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی از اولویت‌های مهم منطقه است
(پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۱۴

در نشست مشترک دکتر احمدی، نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، مسائل مهم مناطق پیرامونی پارس جنوبی مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، دکتر احمدی، نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استفاده از جوانان نخبه و تحصیل‌کرده مناطق پیرامونی پارس جنوبی در مسئولیت‌ها و رده‌های مختلف پالایشگاهی، در جهت توسعه و پویایی منطقه کمک خواهد کرد.

نماینده شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در این نشست ادامه داد: حضور ارزشمند مهندس باهوش، بعنوان مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی، با بهره‌‌مندی از تجارب ارزشمند و بسیار مهم و با یک نگاه نو و برنامه‌های جدید در منطقه می‌تواند موجبات رشد و تعاملات بیشتر پارس جنوبی با مناطق پیرامونی باشد.

دکتر احمدی با اشاره به نشست اخیر با معاون وزیر نفت در امور گاز بیان کرد: در نشست مشترک با مهندس چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی به موارد بسیار مهمی پرداخته شد و خوشبختانه نگاه بسیار مثبت و دقیق معاون وزیر نفت در امور گاز به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق پیرامونی پارس جنوبی، شاهد آغاز فصل جدید و درخشانی در منطقه خواهیم بود.

وی در این خصوص ادامه داد: مدیران شرکت های مستقر در پارس جنوبی باید در جهت رضایتمندی مردم منطقه گام بردارند و افزایش سطح رضایتمندی در منطقه موجبات رشد عزت ملی و بین‌المللی را به دنبال خواهد داشت.


نماینده شهرستان‌های پیرامونی پارس جنوبی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف از هم‌زیستی و تعامل دوجانبه میان مردم منطقه و شرکت‌های مستقر در منطقه پیشرفت کشور است و ارتباط صحیح و دو سویه میان مردم شهرستان‌های همجوار با پارس جنوبی در تسریع پیشرفت منطقه از اهمیت بسزایی برخوردار است و لازم است این ارتباط دو سویه و تعاملی بیش از پیش گسترش یابد.

وی ادامه داد: مدیران شرکت‌های اصلی مستقر در پارس جنوبی می‌توانند با تشکیل یک کارگروه مشترک در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی، کارها و اقدامات زیربنایی و موثر در منطقه را با شتاب بیشتری مدیریت و راهبری کنند و نگاه مردم منطقه را نسبت به صنعت متحول نمایند.

دکتر احمدی،‌ نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: با مدیریت و تجارب ارزشمند و خردمندانه مهندس باهوش، امیدواریم بحث اشتغال جوانان منطقه در مجتمع گاز پارس جنوبی که مهمترین موضوع در حوزه انتخابی اینجانب می باشد مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و جوانان شایسته در این خصوص شناسایی و در بدنه‌ی صنعت مورد استفاده قرار بگیرند.


رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱) ۱۰:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید