جزییات خبر

پاکسازی سواحل شهرستان عسلویه ( نایبند ) به همت کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

پاکسازی سواحل شهرستان عسلویه ( نایبند ) به همت کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۴۶

کارکنان پالایشگاه‌ پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پيرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل نایبند در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،کامبیز صفتی، سرپرست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی در این باره گفت: برنامه پاکسازی سواحل پارک ملی دریایی نایبند با مشارکت پالایشگاه پنجم و اداره محیط زیست شهرستان عسلویه برای ششمین بار متوالی در قالب پویش سواحل پاک و در راستای صیانت از محیط زیست منطقه اجرایی شد.

صفتی در ادامه عنوان کرد: این پالایشگاه پیشگام در اجرای طرح پاکسازی مستمر سواحل هم‌جوار مراکز صنعتی بوده و در نظر دارد تا به طور مستمر و در بازه های زمانی ماهانه، در این پویش حضور فعال داشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت پاکسازی سواحل منطقه برای حفظ زیست بوم ارزشمند آن عنوان کرد: پراکندگی پسماند و انتقال آن به دریا علاوه بر تأثیرات مخرب و ماندگار بر اکوسیستم دریایی، تهدیدی برای گونه‌های نادر جانوری منطقه نیز محسوب می گردد.

کامبیز صفتی، در حاشیه اجرای برنامه اخیر این پالایشگاه و پاک سازی بخشی از نوار ساحلی عسلویه تصریح کرد: امید است با اجرای این طرح و تداوم برنامه های مشابه، ضمن ایجاد روحیه ی مشارکت در گروه های مردمی و ترویج فرهنگ طبیعت دوستی، قدمی در راه حفاظت از محیط زیست سواحل این منطقه برداشته شود.

رسانه جدید

(چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) ۰۸:۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید