جزییات خبر

سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد:

اولویت نخست بازرسی شرکت ملی گاز، مقابله و پیشگیری از فساد است

اولویت نخست بازرسی شرکت ملی گاز، مقابله و پیشگیری از فساد است
(یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۳:۱۷

سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز در نشست مشترک با مدیرعامل و مدیران ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با الهام و بهرگیری از اصول 12گانه و با حفظ رویکرد مبارزه با تخلف و انحراف، مقابله و پیشگیری از فساد را سرلوحه کارها و در ردیف اولویت‌های مهم قرار دارد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمیدرضا ملکی، سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز ایران با هیئت همراه صبح امروز یکشنبه ( 24 مهرماه ) در سفر به مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با مدیرعامل و مدیران ستادی این مجتمع بزرگ گازی کشور گفت: مبنا این است که رویکرد و نگاه گذشته را اصلاح نماییم و با انجام اقدامات اساسی و بررسی کامل فرایندها حرکت کنیم.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی منظم و دقیق ساختارها و گلوگاه‌های فساد را شناسایی کنیم و با انجام عملیات شاخص و مهم، فضاهای خلق فساد را کنترل و مسیرهای مرتبط با ایجاد فساد به صورت کامل بسته شود.

سرپرست بازرسی شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به انجام فرایندهای تخصصی شاخص محور و قانون‌مند تصریح کرد: اگر فرایندهای تخصصی از همان ابتدا شاخص‌محور و قانونمند نباشند به راحتی فضا جهت انجام فساد و راند ایجاد خواهد شد و هیچ نگاهی نمی‌تواند این فضای فساد و راند را شناسایی و کنترل نماید.

وی در ادامه به تشکیل کارگروه‌های تخصصی اشاره نمود و بیان کرد: امید داریم بعد از انجام عملیات اصلاح ساختار با برنامه‌ریزی و استفاده از توان و با همفکری و همدلی و دانش ارزشمند مدیران و کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه شرکت ملی گاز گام‌های اساسی و شایسته‌ای برداریم.


ملکی ادامه داد: اکنون هدف بازرسی شرکت ملی گاز به حول قوه الهی، صیانت از جایگاه مدیران پاکدست و لایقی‌ست که مشتاق کار در فضای سالم اداری هستند خواهد بود و این مدیران باید با احساس آرامش، سلامت اداری و ایمنی کامل در محل کار خود حاضر شوند و با جسارت، شهامت و خلاقیت بالا کارها را به صورت شایسته انجام داده و سازمان را به سوی تعالی پیش ببرند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از توان و دانش مدیران و کارکنان ارزشمند، بعنوان قطب بزرگ تامین کننده انرژی کشور تبدیل شده است بیان کرد: انتقال دانش و فنون نوآورانه مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی می‌تواند در تمام سطوح شرکت ملی گاز نقش‌آفرین باشد و به یقین دانش و تجارب ارزشمند شما مدیران و کارکنان مجتمع جهت رسیدن به اهداف بزرگ سرنوشت ساز خواهد بود.

 

گزارش تصویری



رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۳:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید