جزییات خبر

طی شش ماه نخست سال جاری انجام شد:

برگزاری بیش از 10 هزار و 550 نفر ساعت دوره آموزش در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری بیش از 10 هزار و 550 نفر ساعت دوره آموزش در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۱۹

سرپرست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری بیش از 10 هزار و 550 نفر ساعت دوره آموزش در این پالایشگاه، در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.



به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، کامبیز صفتی، با اشاره به افزایش سطح کیفیت برنامه های اجرایی و آموزشی جهت کارکنان این پالایشگاه بیان کرد: هدف مهم مجتمع گاز پارس جنوبی تربیت نیروهایی خلاق و برجسته است که دارای توانایی‌های مهم و کلیدی با استانداردهای جهانی باشند.


سرپرست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه افزود: در 6 ماه نخست سال جاری، با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در جهت افزایش سطح آموزشی کارکنان پرتلاش پالایشگاه پنجم پارس جنوبی، بیش از 10 هزار و550 نفر ساعت دوره اموزشی به ثبت رسید.


صفتی اظهار کرد: در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی سال جاری، پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با بهره‌گیری از جوانان باتجربه، شایسته و لایق با انجام بیش از هزار و 129 نفر ساعت دوره‌های آموزشی اچ‌ اس‌یی، با آمادگی کامل به استقبال فصل‌های سرد سال خواهیم رفت.



صفتی در ادامه عنوان داشت: دوره‌های آموزشی در زمینه‌های ایمنی، برق، فرآیندهای مهم بهره‌برداری، تجهیزات مکانیکی، تشریح الزامات و مستند‌سازی استانداردهای مدیریت انرژی و مدیریت سیستم یکپارچه از مهمترین دوره‌های آموزشی در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد.

وی ادامه داد: در 6ماه پایانی سال جاری نیز در سایه همدلی و کارگروهی و با انجام اقدامات نو و بهره‌گیری از توان شرکت های داخلی، بتوانیم نقش بسیار مهمی در تامین گاز مورد نیاز کشور داشته باشیم.

(یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱) ۱۶:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید