جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

بمناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

بمناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱) ۰۹:۱۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت بیست و چهارمین سالروز غرورآفرین تاسیس شرکت فاخر مجتمع گاز پارس جنوبی پیام تبریک صادر نمود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت 28 مهرماه، بیست و چهارمین سالروز تاسیس شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی متن پیام تبریک به شرح ذیر صادر نمود.

به نام خدا  


همکاران شریف و ارجمند   


28 مهرماه ، بیست و چهارمین سالروز غرورآفرین تأسیس شرکت خوشنام و فاخر مجتمع گاز پارس جنوبى در تاریخ ایران اسلامی، یادآور آغازی برای استقلال و خوداتکایی و روزى مبارک و ماندگار است تا با سرافرازی به این میراث شایسته و ارزشمند ببالیم و خلاقیت، اراده و استقامت جمعی شما کارکنان کوشا و خدوم را در این مجتمع معزز قدر بدانیم و دستمریزاد و خدا قوت بگوییم.


بیست و چهار سال تلاش و جهاد اقتصادی در راستای نیل به اهداف و چشم اندازهای تولید پایدار و ایمن با توکل بر خداوند و نیز همدلى و هم افزایی مستمر و تکیه همگان بر سرمایه امید و دانش خلاق و بومی، میسر بوده است وتحقق همه آرزوها، اهداف و مأموریت‌های متعالی این مجتمع نیز با استمرار پیوندهای معنوی و الهی، ایمان و اتحاد جمعی ممکن و میسور خواهد بود.


همکاران ارجمند و گرامی


خدای بزرگ را شاکریم که در سایه لطف بیکرانش، یکایک شما خدمتگزاران لایق و توانا با همبستگی، پایمردی و سختکوشی در این سال ها، گام‌های سترگ و ستودنی برداشته و با مسئولیت‌پذیری در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و محیط‌زیستی، اهتمامی شایسته و ارزنده در راستای تحقق استمرار تولید پایدار نموده اید.


اینک مقارن با میلاد مسعود و شادی بخش پیامبر رحمت و برکت حضرت محمد (ص) و در آستانه سالروز تاریخی و فرخنده تأسیس این سازمان بالنده و نامدار، با سربلندی مراتب تبریک و تهنیت صمیمانه خود را به یکایک شما عزیزان و از جمله خانواده های همیشه همراه و شکیبایتان ابراز نموده از مساعی بیدریغ همه نقش آفرینان کوشنده و اثرگذار دیروز و امروز خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی درکلیه مجموعه‌هاى پالایشگاهى و ستادى و در همه سطوح عملیاتى، پشتیبانى، رفاهى و اجتماعى، قدردانی صمیمانه می نمایم و از خداوند متعال برای همگان آرزوی توفیق و تندرستی دارم.


امید است که با مساعدت رحمت الهى، هر روز موفق تر از دیروز، شاهد شکوفایی و پیشرفت این مجتمع در تراز ملى و جهانى بوده، فردا و آینده ای روشن تر از گذشته با توفیقات روزافزون پیش رو داشته باشیم.

احمد باهوش
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبى

رسانه جدید

 

رسانه جدید

(چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱) ۰۹:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید