جزییات خبر

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس بیان کرد:

همکاری میان ۳ مجموعه بزرگ پارس جنوبی در مسیر شکوفایی تولید

همکاری میان ۳ مجموعه بزرگ پارس جنوبی در مسیر شکوفایی تولید
(پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱) ۱۸:۰۴

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در نشست مشترک با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس گفت: تعامل و همکاری سه شرکت کلیدی پارس جنوبی ( سازمان منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس) مسیر تولید و محصولات جانبی را هموار کرده است.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سخاوت اسدی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس ضمن تبریک به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی و با استقبال از برگزاری این نشست ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کارگروه‌ها و برگزاری نشست‌های مشترک، ‌ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فراورش گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ابتدا، ایجاد فضای تعامل و همدلی بین سه شرکت مهم منطقه ( سازمان منطقه ویژه پارس، مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس ) بوده و مسیر را برای تولید پایدار گاز و محصولات جانبی اکنون هموار شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه تاکید کرد: اولویت نخست تولید پایدار گاز است، مدیران و کارکنان هر سه شرکت پارس جنوبی در جهت رفاه و آسایش هموطنان عزیزمان جهت ورود به فصل سرد سال در امادگی کامل هستند.

اسدی گفت: امید داریم این جلسات در سطح بیان مسائل مهم و کلیدی فنی و غیرفنی در بین مدیران این دو شرکت ( مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس) در کوتاهترین بازه زمانی ممکن حل و فصل گردد و افق روشن به سمت شکوفایی اقتصاد کشور پدیدار شود.

وی ادامه داد: همه ما در هرکجا که مسئولیتی داریم باید بدانیم خدمتگزار مردم هستیم و باید تمام فکر و تلاش خود را در مسیر رفاه و آسایش مردم بکار بگیریم.

(پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱) ۱۸:۰۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید