جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

فرآورش بیش از 2 هزار و 30 میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی

فرآورش بیش از 2 هزار و 30 میلیارد متر مکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۳۰

با تلاش مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای سال 80 تا کنون، بیش از 2 هزار و 30 میلیارد مترمکعب گاز از سکوها فرآورش شده است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست مشترک با مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نفت و گاز پارس که به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، بیان کرد: از ظرفیت‌ هر دو شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس به راهبری سازمان منطقه ویژه پارس در جهت گسترش، رونق و بهبود تولید در پالایشگاه‌های 13 گانه مجتمع بهره خواهیم گرفت.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن قدردانی و تشکر از زحمات ارزشمند سخاوت اسدی، به‌عنوان مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، تصریح کرد: منطقه ویژه اکنون در تمام حوزه‌های مهم گره‌گشا، همراه و هم‌پا بوده و امیدواریم چراغ روشنی باشد برای فردای بهتر در مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی.

 

باهوش در ادامه، افزود: سال گذشته، با اقدامات شاخص، انجام حرکات نوآورانه و دانش بومی مدیران و کارکنان مجتمع بیش از 185 میلیارد مترمکعب گاز شیرین به خطوط سراسری کشور تزریق شد و امیدواریم در سال جاری نیز با انجام عملیات تعمیرات اساسی موفقیت آمیز در پالایشگاه های مجتمع، این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این که مأموریت اصلی این مجتمع، ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه است، اظهار کرد: کارکنان تلاشگر و متخصص مجتمع با پایبندی به ارزش‌های سازمانی، گام‌های بلندی در این راستا برداشته و با مسئولیت‌پذیری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و محیط‌زیستی، با دستاوردهای درخشان و ارزشمند، به توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و اشتغال جوانان، اهتمام ورزیده و با خودباوری و خوداتکایی، پیشگام در تولید پایدار گاز بوده و به برداشت پایدار از منابع همت گماشته‌اند.

 

باهوش در ادامه، تصریح کرد: سال گذشته، بیش از 215 میلیارد متر مکعب خوراک دریافتی از سکوها با تلاش مدیران، کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسیده است و امید داریم در سایه ی همدلی و کارگروهی این مسیر درخشان را در جهت عزت و شکوه کشور عزیزمان ادامه خواهیم داد.

 

تعامل و همکاری بین سه شرکت بزرگ پارس جنوبی در مسیر شکوفایی تولید

 

در ادامه نشست، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این که تعامل و همکاری سه شرکت کلیدی در پارس جنوبی (سازمان منطقه ویژه، مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس) مسیر تولید گازطبیعی و محصولات جانبی را هموار کرده، ابراز امیدواری کرد با تشکیل این کارگروه‌ها و برگزاری نشست‌های مشترک، ‌ریل‌گذاری مطلوبی برای آینده تولید و فرآورش گاز و محصولات جانبی در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شود.

 

سخاوت اسدی افزود: یکی از برنامه‌های شاخص سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از ابتدا، ایجاد فضای تعامل و همدلی بین سه شرکت مهم منطقه بوده و هموار کردن مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی از اهم برنامه‌های این سازمان است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه، تاکید کرد: اولویت نخست، تولید پایدار گاز است، مدیران و کارکنان هر سه شرکت در جهت رفاه و آسایش هموطنان عزیزمان جهت ورود به فصل سرد سال در آمادگی کامل هستند.

 

اسدی گفت: امید داریم این جلسات در سطح بیان مسائل مهم و کلیدی فنی و غیرفنی در بین مدیران دو شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و نفت و گاز پارس در کوتاهترین بازه زمانی ممکن، حل و فصل و افقی روشن به سمت شکوفایی اقتصاد کشور پدیدار شود.

 

وی ادامه داد: همه ما در هرکجا که مسئولیتی داریم باید بدانیم خدمتگزار مردم هستیم و باید تمام فکر و تلاش خود را در مسیر رفاه و آسایش مردم بکار گیریم.

 

شتاب در رفع نواقص عمده و اولویت دار پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

 

محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نیز در ادامه این نشست، بیان کرد: رفع نواقص عمده و اولویت‌دار پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همفکری، کارگروهی و اقدامات نوآورانه شتاب خواهد گرفت.

 

وی در ادامه، گفت: اکنون فضای خوب و سازنده‌ای بین مدیران سه شرکت مهم پارس جنوبی به وجود آمده و اقدامات مهم و کلیدی نیز تا حصول نتیجه نهایی و مطلوب با انجام نشست‌های مشترک تداوم خواهد داشت.

 

متجلی تصریح کرد: نتیجه این نشست‌ها باید در سرنوشت تولید پایدار گاز و محصولات جانبی نقش اساسی داشته باشد و خوشبختانه مدیران و کارکنان با عضویت در یک تیم منظم، پای کار هستند و در مسیر روشن و شفاف به سمت جلو گام بر‌می‌دارند.

 

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در خاتمه، افزود: باید بکوشیم کارهای عقب‌مانده در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی که بر زمین مانده را به کمک یکدیگر انجام داده و خدمت به کشور را سرلوحه‌ کارهای خود قرار دهیم.

(یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱) ۱۰:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید