جزییات خبر

همزمان با هفته‌ پدافند غیرعامل:

مراسم بزرگداشت پدافند غیر عامل و مدیریت بحران پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم بزرگداشت پدافند غیر عامل و مدیریت بحران پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱) ۰۸:۵۶

همزمان با هفته‌ پدافند غیرعامل، مراسم بزرگداشت پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم بزرگداشت پدافند غیر عامل و مدیریت بحران پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی صبح روز سه شنبه( سوم ابانماه) مصادف با هفته نکوداشت پدافند غیر عامل برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه جناب سرهنگ تاجیک، رئیس اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جناب آقای مهندس غریبی، رئیس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی جناب آقای ابراهیم منش، رئیس ایمنی و آتش نشانی مجتمع گاز پارس جنوبی جناب آقای قاسمی و هیئت رئیسه پالایشگاه پنجم در روز سه شنبه ساعت 9 الی 11 در سالن جلسات پالایشگاه پنجم برگزار گردید.

رسانه جدید

در این مراسم کامبیز صفتی، سرپرست مدیریت پالایشگاه پنجم ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به مدعوین طی سخنانی به نقش مهم پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در مجموعه پالایش گاز پرداخت.

صفتی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل و مدیریت بحران اشاره نمود و جایگاه مهم پدافند غیرعامل را پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار مهم دانست.

وی با اشاره به اهمیت صنعت تولید گاز و نقش بسزای پارس جنوبی در سبد انرژی کشور بیان کرد: باید کاری کنیم مصونیت در خودمان بوجود بیاوریم، این مهم با پدافند غیر عامل تحقق پیدا می کند و پارس جنوبی توانسته در تعیین پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در پارس جنوبی به عنوان یک پیشرو حرکت کند.

صفتی ادامه داد: مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با حمایت های خود همسو با مصون سازی و اجرایی شدن اهداف مهم و استراتژیک پدافند غیرعامل در سطح مجتمع را نشان داده است و امید داریم با رهنمودهای مدیران مجتمع این حرکت بزرگ تداوم داشته باشد.


رسانه جدید
در ادامه مراسم، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه گفت: پدافند غیر عامل را در وضع کنونی جامعه بسیار تاثیر گذار است و نقش بسیار سازنده و تاثیرگذاری در صنعت و بخصوص پارس جنوبی دارد.

 
سرهنگ تاجیک در ادامه شرایط کنونی جامعه را با توجه به بصیرت انقلابی از منظر پدافند غیر عامل تشریح و صنعتگران و متخصصان پرتلاش مجموعه پارس جنوبی را جهادگران این عرصه نامید.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان عسلویه در ادامه تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون به یکی از بزرگترین تامین کنندگان گاز مورد نیاز کشور در بخش‌های مهم و اساسی تبدیل شده ، این مجتمع بزرگ گازی کشور به عنوان پیشانی خط مقدم جبهه‌ی اقتصادی کشور با بهره‌مندی از جوانان خلاق در مسیر رشد و پویایی گام بر می‌دارد. 

رسانه جدید

در ادامه این مراسم، رئیس اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در خصوص فعالیت‌های این سازمان در منطقه پارس جنوبی گزارشی را ارائه نمود.

غریبی در ادامه تصریح کرد: پدافند غیر عامل همانند گلبول های سفید خون در بدن انسان است که با هرگونه تهدیدی که در بدن رخ دهد مقابله نموده و به بهترین شکل ممکن در صدد ریشه کن کردن مزاحم خارجی بر آمده و ضمن ایجاد امنیت به تولید پاتن برای مصونیت در آینده اقدام می کند .

امیر ابراهیمی منش، رئیس پدافند غیر عامل و مدیریت بحران مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به تشریح فعالیت‌های این واحد در ستاد و پالایشگاه های گازی پرداخت و بیان کرد: با برنامه ریزی دقیق و منظم و با اجرای مسائل و موارد مهم حوزه پدافند غیرعامل در مسیر تولید پایدار گاز و محصولات جانبی گام بر‌می‌داریم و نقش بسیار مهمی در تامین سبد انرژی کشور خواهیم داشت.

ابراهیمی‌منش ضمن توضیح نقش این واحد در مجتمع گاز پارس جنوبی به فعالیت های صورت گرفته و پیشرفت های شاخص همسو با پدافند غیرعامل در مجتمع اشاره و به تبیین نقش حساس پدافند غیر عامل پرداخت.

رسانه جدید

احسان بحرانی، سرپرست پدافند غیر عامل و مدیریت بحران پالایشگاه پنجم در ادامه این مراسم، گزارش کامل از عملکرد این واحد ارائه نمود.

بحرانی به نقش واحد های مختلف پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در رسیدن به اهداف مهم در این حوزه اشاره نمود و بیان کرد: خوشبختانه در سایه همدلی و کارگروهی همه کارکنان و متخصصان تاکنون توانسته‌ایم گام‌های بسیار مثبت و سازنده‌ای در جهت اجرای مسائل و موارد مهم حوزه پدافند غیرعامل در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی پیاده سازی نماییم.


در پایان این مراسم به اهداء جوایز ناظر برتر، شرکت برتر و نفرات برتر از منظر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران پرداخته و به مدعوین و برگزیدگان تندیس مراسم اهداء شد.

(چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱) ۰۸:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید