جزییات خبر

مدیر بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

سازندگان و تولید کنندگان داخلی باید با استفاده از هنر و خلاقیت‌های نو حرکت کنند

سازندگان و تولید کنندگان داخلی باید با استفاده از هنر و خلاقیت‌های نو حرکت کنند
(دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۵۴

جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست سازندگان و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان داخلی ما باید با استفاده از هنر، خلاقیت و ایده‌های نو، در یک فضای رقابتی سالم بتوانند به قله‌های پیشرفت دست یابند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نشست صمیمی احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی، عباس صیادی، رئیس پژوهش و فناوری مجتمع، حسین باغبان، مدیر پالایشگاه دوم و اقای خراط، مدیر طبقه‌بندی کالای شرکت ملی گاز ایران در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار گردید.

در این نشست جواد سهیلی ادامه داد: سازندگان داخلی باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در مسیر شناسایی و رفع نیازهای حیاتی و کلیدی بزرگترین مجتمع گازی کشور گام برداشته و خوش بدرخشند.

سهیلی عنوان داشت: در این رویداد مهم مقرر شد در حوزه‌های افزایش فشار گازهای فلر از طریق کمپرسورهای رفت و برگشتی، توسعه سیستم دیسپاچینگ نیروگاه مرکزی، تصفیه پساب مطابق با روش‌های نوین، راه‌اندازی کمپرسورهای سانتیفیوژ ، جایگزینی مبدل‌ها و یکپارچگی خرید توربوکمپرسورهای مجتمع از طریق روش‌های قراردادهای نگه داشت طولانی مدت و پیشنهاد توسعه سیستم نگه داشت هوشمند طرح و تصویب شد.

وی بیان کرد: در این بازدید بسیار مهم مقرر گردید در خصوص پروژه‌های اجرای طرح صنعتی حذف مرکاپتان از طریق روش‌های قراردادهای مستقیم با پارک علم و فناوری با پارک علم و فناوری پیگیری و و منعقد گردد.


در این بازدید از چندین شرکت فعال و بسیار اثر بخش در بدنه‌ی صنعت نفت و گاز کشور که حرکت در مسیر شکوفایی و تامین نیازهای مهم پالایشگاه‌های شرکت فاخر مجتمع گاز پارس جنوبی گام برمی دارند بازدید میدانی صورت گرفت.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱) ۱۳:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید