جزییات خبر

یک کاروان هم‌دل و مقتدر؛

اعزام کارکنان ورزشکار مجتمع گاز پارس جنوبی به المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران

اعزام کارکنان ورزشکار مجتمع گاز پارس جنوبی به المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران
(سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) ۰۸:۰۷

مراسم بدرقه کاروان ورزشی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برای اعزام به مسابقات المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران با حضور مدیر منابع انسانی و مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مراسم اعزام کاروان ورزشی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برای شرکت در المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز ایران با حضور مدیر منابع انسانی و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در فرودگاه عسلویه انجام شد.

کارکنان ورزشکار مجتمع گاز پارس جنوبی
از تاریخ 16 آبانماه لغایت 25 آبانماه در یازده رشته ورزشی  شامل: فوتسال، والیبال، شطرنج، دوومیدانی، بسکتبال، آمدگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی، کشتی و شنا در این دوره از مسابقات حضور دارند.

این دوره از مسابقات در بازه زمانی یازده روز، در محمودآباد مازندران برگزار می گردد و ورزشکاران مجتمع گاز پارس جنوبی در یک تیم 183 نفره با آمادگی کامل، در سایه همدلی و انسجام تیمی در این دوره از مسابقات به مصاف رقیبان خواهند رفت.

رسانه جدید

با یک کاروان مقتدر، همدل و بانشاط در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده ایم

بهرام حیدری، مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم بدرقه کاروان ورزشی کارکنان ورزشکار مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تمام تلاش ها بر این بوده که بهترین تدارکات و تجهیزات را برای کارکنان ورزشکار اعزامی به مسابقات المپیاد کارکنان شرکت ملی گاز ایران فراهم کنیم، اظهار داشت : با یک کاروان مقتدر، همدل و بانشاط در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده ایم و امید داریم شما ورزشکاران مجتمع گاز پارس جنوبی بار دیگر افتخار آفرین باشید.

وی با قدردانی از زحمات ورزشکاران و کادر فنی و مسوولان امور ورزش مجتمع گاز پارس جنوبی متذکر شد : فارغ از هر نتیجه ای که این دوره از مسابقات به دست آید شما کارکنان ورزشکار افتخار و نماد مجتمع گاز پارس جنوبی در این دوره از مسابقات هستید و شما سربازان خط مقدم جبهه‌ی اقتصادی اکنون در مسابقات ورزشی نیز با آمادگی کامل حضور دارید و امید داریم در این دوره از مسابقات نیز خوش بدرخشید.

حیدری ادامه داد: ورزش اصل مهمی در حفظ سلامت جسم و روح کارکنان به شمار می آید و برگزاری المپیادهای ورزشی بستر سازی مناسب برای تحقق این هدف است.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم بدرقه کاروان ورزشکاران مجتمع ادامه داد: ارتقاء روحیه همدلی ، نشاط و شادابی و انتقال آن به محیط کار، از دیگر اهداف قابل توجهی است که در این گونه المپیادها نباید از نظر دور بماند و شما ورزشکاران مجتمع باید این روحیه را به بدنه‌ى سازمان گسترش بدهید.

رسانه جدید

ایجاد محیط سرشار از نشاط و شادابی برای کارکنان و خانواده کارکنان


ابوالحسن بی باک ، مدیر روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در ادامه این مراسم عنوان داشت: روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه همکاری و همدلی با امور ورزش مجتمع، توجه به ورزش همگانی و انفرادی را راس امور قرار خواهیم داد و با زمینه‌سازی مناسبی که انجام خواهیم داد، تلاش می‌کنیم ضمن تقویت قوای روحی و جسمی کارکنان و خانواده آنان، محیط سرشار از نشاط و شادابی را فراهم آوریم.

بی باک ادامه داد: رشد و شکوفایی مجتمع گاز پارس جنوبی در بخش ورزش زبان زد خاص و عام است؛ تمام عناوین قهرمانی و افتخارات این سال‌ها در مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی از سوی تیم ها و رشته های ورزشی مختلف در سطح شرکت ملی گاز ایران و کشور ماحصل تلاش مدیران و مربیان پرتلاش بوده و باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم و در راستای عزت و شکوه مجتمع تلاش‌ها و موفقیت‌های بیشتری در این حوزه محقق شود.

یکی دیگر از اهداف عالیه مجتمع گاز پارس جنوبی، تامین تندرستی کارکنان و خانواده کارکنان با هدف بالندگی و نشاط آنهاست که امیدواریم با کارگروهی بتوان گام موثری در این زمینه برداشت.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید



(سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱) ۰۸:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید