جزییات خبر

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در تولید پایدار گاز کشور

کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی پیشرو در تولید پایدار گاز کشور
(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۰۷

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در نشست با نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مسائل و مشکلات کارکنان و متخصصان پرتلاش مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی را تا حصول نتیجه‌ی نهایی و مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، عصر روز چهارشنبه ( 25 آبان‌ماه) در روز نخست سفر به مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مستقیم و ارکان ثالث این شرکت در سخنانی گفت: افتخار می‌کنیم که در جمع شما کارکنان خط مقدم جبهه‌ی اقتصادی کشور هستیم و امروز به صورت چهره به چهره و بدون واسطه مشکلات و دغدغه‌های شما کارکنان و متخصصان پرتلاش را با جان و دل شنوده هستیم و تا حصول نتیجه ‌ی نهایی دنبال خواهیم کرد.

چگنی، با اعضای هیئت مدیره و مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به اهمیت بسیار ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی و بررسی دقیق مسائل کلیدی این مجتمع فاخر، جلسه این هفته هیئت مدیره شرکت ملی گاز را در پارس جنوبی برگزار نمودیم و امید داریم در سایه همدلی و کار تیمی مسائل مهم این مجتمع عظیم گازی را مرتفع نماییم.

معاون وزیر نفت در امور گاز با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از نیروی انسانی کارآمد و باتجربه مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: بزرگترین عبادت خدمت به مردم جامعه است و شما کارکنان پرتلاش که در راهبردی‌ترین قطب اقتصاد کشور خدمت و فعالیت می‌نمایید مطمعن باشید که همه این لحظات خدمت شما عبادت محسوب می‌شود و نزد خداوند متعال از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستید.

رسانه جدید
صنعت نفت و شرکت ملی گاز ایران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد


چگنی تاکید کرد: در حال حاضر صنعت نفت و بویژه شرکت ملی گاز ایران در خط مقدم جبهه‌ و جنگ اقتصادی قرار دارد و شما سربازان خوش‌نام مجتمع گاز پارس جنوبی در صف اول این نبرد جانانه در حال مبارزه هستید و با توجه به مشکلات و سختی‌ها به لطف خداوند منان شما دلیرمردان عرصه‌ی خدمت پیروز این میدان خواهید بود.

وی ادامه داد: دشمن با تمام توان، تحریم‌های ظالمانه همواره در حال طرح نقشه جدید است که در حوزه اقتصادی به کشور آسیب و ارد نماید ولی تا کنون با درایت، هوشیاری و اقدامات شاخص شما متخصصان و کارکنان ارزشمند امید دشمن را نامید کرده‌اید و به فضل الهی در آینده نیز چنین خواهد بود.

معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به پیگیری‌های مستمر و شبانه‌روزی وزیر محترم و مدیران صنعت نفت در خصوص بررسی مسائل و مشکلات کلیدی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مدیریت صنعت نفت بعد از سال‌ها در دست مدیران و کارکنانی است که از بدنه ی صنعت نفت برخواسته‌اند و اکنون وزیر محترم و تمام مدیران ارشد وزارت نفت با اشنایی کامل به مشکلات رده‌های مختلف سازمانی، به صورت جهادی خدمت می‌کنند . این مهم یک فرصت بسیار ارزشمند برای صنعت نفت کشور است.

در یک سال گذشته شاهد بوده‌ایم با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تلاش وزیر محترم نفت و تیم کارآمد، بخش‌ مهمی از دغدغه‌های صنعت نفت مرتفع شده و برای پیشبرد اهداف متعالی وزارت نفت در سایه همدلی و کارگروهی گام‌های موثری برخواهیم داشت.

وی افزود: این اطمینان را به شما کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بدهم که تیمی که در وزارتخانه اکنون در حال فعالیت است، همان احساس و روحیه ی شما عزیران را دارد و هیچ فاصله و مرزی بین بدنه ‌ی صنعت، مسئولین و کارکنان وجود ندارد و مسائل و مشکلات شما عزیران را به صورت ویژه دنبال خواهیم نمود.

وی گفت: در هفته‌های آینده جلساتی ویژه با سازمان اداری استخدامی خواهیم داشت و موارد مهمی از قبیل ماده 10 و ... را دنبال خواهیم کرد.


چگنی در ادامه به بیان مسائل مهم حوزه بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت و گفت: مسائل کلیدی حوزه بهداشت و درمان کارکنان و خانواده آنان ، مشکلات بهداشت و درمان در شهرک مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی را را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و در حال حاضر 188 میلیارد تومان جهت بازسازی و نوسازی بیمارستان اختصاص داده شده و این مبلغ مصوب و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:برای خرید تجهیرات مهم و حیاتی بیمارستان شهرک توحید نیز 46 میلیارد تومان اختصاص داده شده است و امید داریم با حمایت‌های وزیر محترم نفت، اقدامات شایسته در خصوص بهداشت و درمان در مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم ویژه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مشکلات مسکن کارکنان اشاره نمود و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی دقیق یک طرح جدید صندوق پس انداز مسکن وزارت نفت در حال راه‌اندازی می‌باشد و اساس‌نامه آن نیز مصوب شده و سهم شرکت ملی گاز ایران نیز اعلام کرده‌ایم و امید داریم با اجرای این طرح هر کارمند صنعت نفت به یک واحد مسکونی برسد.

رسانه جدید

(شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید