جزییات خبر

پاکسازی سواحل بنک واقع در محدوده شهرستان کنگان به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی

پاکسازی سواحل بنک واقع در محدوده شهرستان کنگان به همت کارکنان مجتمع پارس جنوبی
(دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۰۸

کارکنان پالایشگاه‌ یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل زیبای بنک واقع در محدوه جغرافیایی شهرستان کنگان را پاکسازی کردند.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: کارکنان این پالایشگاه همواره در کنار تولید مستمر و پایدار گاز، نگاه بسیار ویژه‌ای به محیط زیست پیرامونی خود دارند و تاکنون برنامه‌های متعددی در این حوزه انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به تمرکز صنایع متعدد در منطقه پارس جنوبی، اقدام‌های محیط زیستی که همسو با انجام مسئولیت‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ پاسداشت محیط زیست بکر منطقه و سواحل شهرستان کنگان و شهر بنک و حفظ زیبایی و آراستگی این سواحل انجام می‌شود، سبب دلگرمی مردم منطقه و تشویق افراد گردشگر به حفظ وضع سواحل می‌شود.


تعامل و همکاری با مدارس شهر بنک در گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی سواحل

سعیدیان در ادامه گفت: پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی در راستای افزایش سطح تعامل و همکاری با مدارس شهرستان کنگان و گسترش فرهنگ پاکسازی و زیباسازی سواحل این شهرستان، برنامه‌های متعددی را با مشارکت و حضور فعال دانش‌آموزان در حوزه زیست محیطی پیاده سازی نموده‌ایم.

وی افزود: در سایه همدلی و کارگروهی باید آموزش‌های زیست محیطی و اندیشه‌ حفاظت محیط زیست در بین دانش‌آموزان اجرا شود و اعتقاد بر این است که اگر اخلاق زیست محیطی در ذهن دانش‌آموزان نهادینه شود، بسیاری از موارد حوزه زیست محیطی حل می‌شود.

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با انجام اقدام‌های شایسته، همکاری با گروه‌های مردم‌نهاد و سمن‌های محیط زیستی شهرستان‌های همجوار را تقویت کرده‌ایم و امیدواریم این همکاری‌ها در مسیر توجه به این مسائل منطقه تداوم و گسترش یابد.

در ادامه جناب دکتر بحرینی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان نکات قابل توجه ای را در خصوص روز جهانی خاکبیان نمودند.

این مراسم با بازدید از جنگل حرا کاشته شده توسط واحد محیط زیست پالایشگاه یازدهم و پاکسازی ساحل توسط حاضرین ادامه یافت.

در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی به دانش آموزان، معلمان و مسئولین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنگان اهدا و تندیس افتخار همکاری با مدارس کنگان توسط نماینده آموزش و پرورش شهرستان کنگان به محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی تقدیم گردید.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱) ۱۴:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید