جزییات خبر

همزمان با هفته بسیج:

یادواره شهدای صنعت در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

یادواره شهدای صنعت در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۰۸:۰۵

اولین یادواره شهدای صنعت با حضور سربازان جبهه‌ی اقتصادی در بزرگترین مجتمع گازی کشور، به میزبانی پالایشگاه هفتم پارس جنوبی برگزارگردید.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، همزمان با هفته بسیج، نخستین یادواره شهدای صنعت با حضور خانواده معظم شهیدان، اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

نام و یاد شهدا حیات بخش است

در ابتدای مراسم حسن اسعدی، مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و خیرمقدم به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بیان کرد: نام و یاد شهدا حیات بخش است و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار باعث پویایی جامعه می شود.

وی با اشاره به ایثار و فداکاری فرزندان این سرزمین برای شکوفایی عزت و سربلندی ایران اسلامی تصریح کرد: پیام مهم این یادواره آن است که راه شهدا را ادامه دهیم و با صبر و استقامت از آرمان‌ها و دستاوردهای بلند انقلاب اسلامی دفاع کنیم .

اسعدی به توسعه و ترویج فرهنگ شهادت اشاره کرد و گفت: کشور همیشه سربلند و سرافرازمان در طول تاریخ افتخارش پیروی از ائمه و فرهنگ کربلا و ایثار و شهادت بوده است و اکنون با همین فرهنگ ایثار و شهادت در جبهه‌ و جنگ اقتصادی ایستاده‌ایم و چرخش اقتصادی کشور را با قدرت به سمت جلو حرکت خواهیم داد.

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: یاد و نام این شهیدان سرشار از محبت و معنویت است، امروز ما در شرایطی قرار داریم که باید درس تحمل سختی و درس فداکاری را از این بزرگواران بیاموزیم.

در ادامه‌ سردار احمدیان راوی و یادگار هشت سال دفاع مقدس از رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس خاطراتی را بیان نمود و عنوان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با محدودیت‌ها و محرومیت‌های بسیار زیاد تجهیزات در مقابل استکبار جهانی با قامت ایستاده به دفاع از کشور پرداختند و ما امروز وظیفه داریم در هر جا و هر مسئولیتی که بر عهده داریم برای حفظ این انقلاب و دستاوردهای خون پاک شهیدان ایستادگی کنیم.

سردار احمدیان بیان کرد: هر چه هست و نیست زیر سایه دین است و ما باید تا می توانیم از دین محافظت کنیم، دشمن با دین مقابله دارد و اگر با ایران دشمنی می کند بخاطر دین است، دین خاصیت کنترل کننده دارد از هر خیانت و جنایت جامعه را بیمه می‌کند ، و این را اهل شر نمی خواهند.

وی گفت: امروز خانواده شهدا با دل سرشار از ایمان و خوشنودی از شهادت فرزندان خود ثابت کرده اید که درجامعه ما شهادت، یک افتخار بزرگ است و جوانان جامعه باید راه و منش شهدا را سرلوحه‌ی کار خود قرار دهند.

در ادامه با حضور جانشین منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، فرمانده سپاه شهرستان عسلویه و دیگر مسئولین از خانواده شهدای صنعت شاغل در پالایشگاه و خانواده شهید احمدی جوان اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، شهید یحیایی، شهید شاخص استان بوشهر در سال 1401، شهید نادر مهدوی شهید مبارزه با استکبار تجلیل شد.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱) ۰۸:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید