جزییات خبر

بمناسبت روز حسابدار از کارکنان امور مالی پالایشگاه دهم تقدیر شد

بمناسبت روز حسابدار از کارکنان امور مالی پالایشگاه دهم تقدیر شد
(یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۰۹

همزمان با روز حسابدار از کارکنان واحد مالی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر به عمل آمد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با نیمه آذرماه و روز حسابدار،مدیر پالایشگاه دهم و جمعی از هیِئت رئیسه پالایشگاه از خدمات و تلاش‌های بی وقفه کارکنان امور مالی آن پالایشگاه تقدیر شد.

محمد نعمتی سرپرست مدیریت پالایشگاه دهم با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای انسانی این پالایشگاه سرمایه های ارزشمند سازمان هستند،گفت: روز حسابدار بهانه ایست تا بصورت اختصاصی بتوانیم به همکاران خود در امور مالی اعلام کنیم همه سازمان قدردان زحمات و تلاش های خستگی ناپذیرتان بوده و همکاری توام با تعهد این امور با بخش های مختلف پالایشگاه، ستودنیست.

در ادامه نیز آقای غانمی رئیس خدمات مالی پالایشگاه دهم ضمن تشکر از حضور مدیر محترم و همراهان، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت تحریمی مخصوصا" تحریم های مالی و بانکی که از سوی استکبار جهانی بر کشور اعمال شده، تمام تلاش خود و سایر همکاران امور مالی پالایشگاه، بر این است که خلل و وقفه ای در تامین اعتبارات لازم برای پالایشگاه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اهمیت نیروی انسانی شاغل در پالایشگاه ، همواره بر این هستیم که حقوق کارکنان به موقع و در اسرع وقت پرداخت گردد.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید