جزییات خبر

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت هفته پژوهش

پیام مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت هفته پژوهش
(سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۵۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی طی پیامی هفته پژوهش را به همه دانش پژوهان، پژوهشگران، نوآوران و محققان به ویژه تلاشگران این عرصه در مجتمع گاز پارس جنوبی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی طی پیامی هفته پژوهش را به همه دانش پژوهان، نوآوران، به ویژه پژوهشگران پرتلاش این مجموعه فاخر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خدا

مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی):
" علم با هدایت ایمان و معرفت آگاهانه همراه شود معجزه می‌کند"

همکاران ارجمند و گرامی

باسلام

بیست وپنجم آذرماه به نام پژوهش، فرصتی مغتنم است تا از تلاش، تعهد و سختکوشی تاثیرگذاران این عرصه در همه حوزه‌ها از جمله در صنعت گاز کشور، قدردانی کنیم و با اهمیت دادن به نیاز سنجی‌های پژوهشی و هدفمند کردن کاوش‌های علمی، ارزش والای خدمات پژوشگران موفق و مبتکر را یادآوری نموده، مشوق و حامی پژوهش‌های کاربردی و طرح‌های نوآورانه در راستای بهینه کردن فرآیند تولید پایدار گاز باشیم .

اینجانب با تبریک و تهنیت روز پژوهش به یکایک شما همکاران عزیز تلاش و همت ارزنده دانش‌پژوهان و محققان کوشا و سربلند این عرصه را در مجتمع گاز پارس جنوبی ارج می‌گذارم و از اراده استوار آنان در فرایند اعتلای علمی، توسعه‌ی مرزهای دانش، ترویج خلاقیت و نوآوری در مسیر تحقق اهداف استراتژیک سازمان، صمیمانه تقدیر می‌نمایم و سعادت و توفیقات روزافزون همگان را در سایه برکات نظام مقدس اسلامی از خداوند منان مسئلت دارم.

احمد باهوش
مدیرعامل

(سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۵۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید