جزییات خبر

در راستای حفاظت از محیط زیست پیرامونی

دستگاه بیوکمپوستر در پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی نصب و راه‌اندازی شد

دستگاه بیوکمپوستر در پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی نصب و راه‌اندازی شد
(سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۴۸

همسو با حفظ محیط زیست پیرامونی، متخصصان و کارکنان پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی دستگاه بیوکمپوستر را در این پالایشگاه با موفقیت نصب و راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حبیب‌الله رئوف، رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست پالایشگاه دوازدهم بیان کرد: پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست پیرامونی از ابتدای سال تاکنون اقدامات بسیار موثری را انجام داده و توانسته دستگاه بیوکمپوستر را در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی نماید.

رئیس امور ایمنی بهداشت و محیط‌زیست پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: مدیریت صحیح و بهینه پسماندها یکی از دغدغه های مهم محیط زیستی می باشد که با اجرای صحیح و بهره گیری از تکنولوژی و توان داخلی شرکت های فعال در این زمینه می‌توان شاهد کاهش اثراتآنها برمحیط‌زیستو افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه بود.

وی گفت: تولید کمپوست های باکیفیت مطلوب و استاندارد و بهداشتی به‌عنوان یکی از روش‌های بازیافت مطرح بوده که یکی از عناصر اصلی شاخص پسماند صفر و مدیریت جامع پسماندهای عادی است.

رئوف در ادامه بیان کرد: در محیط‌زیست بسیاری از مواد غیرقابل‌مصرف وجود دارد که می‌توان با گذر از فرایندها و فنّاوری‌های نوین مانند تکنولوژی بیوکمپوستر به کالای جدید تبدیل‌شده و صرفه اقتصادی داشته باشند.

به گفته‌ی رئوف، پالایشگاه دوازدهم همواره با رعایت الزامات محیط زیستی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در تلاش است در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و محیط‌زیست و حفظ و توسعه پایدار گام بردارد.

 
رسانه جدید

(سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱) ۱۰:۴۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید