جزییات خبر

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل در کشور پیشرو است

مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل در کشور پیشرو است
(دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۲۵

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد که مجموعه ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه پدافند غیرعامل پیشرو است و با اقدام‌های بسیار شاخص و برجسته‌ای که انجام داده باید این مسیر مهم را حفظ و با نوآوری و جدیت دنبال کند.



به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، عبدالرحمن کشوری در نشست و بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی و پالایشگاه نهم که با حضور معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیرعامل و مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه نهم برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه بسیار حساس و استراتژیک مجتمع گاز پارس جنوبی در چرخش اقتصادی و تامین 75 درصدی گاز مورد نیاز کشور موجب شده این مجتمع در کشور خوش بدرخشد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل در کشور از مباحث بسیار مهم و حساس است که مدیران این مجتمع فاخر و ارزشمند باید آن را مورد توجه قرار دهند وآسیب‌پذیری‌ها در این حوزه را با دقت شناسایی نماییم و موارد را در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن کاهش دهیم.

وی با اشاره به دستاورد‌های بسیار مهم در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: عملیات پایداری در تامین برق پالایشگاه‌های سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی که در سایه کار جهادی محقق شده است یکی از ارزشمندترین اقدامات اخیر در تامین و پایداری گاز کشور می‌باشد و امید داریم این دستاوردهای مهم تداوم داشته باشد.

کشوری در ادامه گفت: آموزش عمومی و تخصصی، اپراتوری و طراحی‌های لازم در این زمینه‌های مختلف پدافند غیر عامل در این مجموعه باید به صورت چشمگیری صورت گیرد و این مهم نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منظم دارد.
وی در این نشست تصریح کرد: گروه امداد و نجات و مرکز بهداشت و درمان باید در مجتمع گاز پارس جنوبی، سایت یک و دو این مجموعه متمرکز و استقرار پیدا کند و در این حوزه نیاز به نوآوری و تجهیز امکانات پیشرفته هستیم.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان با تأکید بر اینکه برنامه‌های خوبی در حوزه زیرساخت‌های پدافندی در مجتمع شکل گرفته است، تصریح کرد: ان‌شاءالله به فضل خدا با همه توان و همت و همدلی یکدیگر، نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد و کشور مسیر عزت و سربلندی و حرکت رو به جلو را با تلاش و همت شما جوانان و مدیران جهادی ادامه خواهد داد.


(دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱) ۰۹:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید