جزییات خبر

همزمان با ایام فاطمیه؛

مراسم استقبال و میزبانی از لاله‌ی فاطمی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم استقبال و میزبانی از لاله‌ی فاطمی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۳ دی ۱۴۰۱) ۰۹:۵۳

همزمان با ایام سراسر حزن و اندوه فاطمیه، متخصصان و کارکنان جبهه‌ى اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی از لاله‌ی فاطمی و شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس استقبال و میزبانی کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد امین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام مجتمع گاز پارس جنوبی با تشکر از حضور پرشور متخصصان و کارکنان مجتمع بزرگ گازی کشور در مراسم استقبال و میزبانی از شهید خوشنام دفاع مقدس افزود: کارکنان پرتلاش جبهه‌ی اقتصادی کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور گسترده و باصلابت خود ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های امام و شهیدان و تجدید میثاق با ولایت، برگ ذرین دیگری را در دفتر پرافتخار مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت نمودند.

حیدری در ادامه حضور کارکنان عرصه سازندگی و اقتصاد کشور در مراسم استقبال از شهید گمنام نشان از وفاداری مردم به انقلاب و شهدا دانست و بیان کرد: مراسم استقبال از لاله‌ی فاطمی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در روز چهارشنبه ( 30 آذرماه) با حضور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

وی گفت: خانواده‌ها، ایثارگران، جانبازان و کارکان پرتلاش مجموعه بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی که امروز با تمام توان و با اراده محکم از کیان انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند، این کشور را در اوج قله‌های افتخار و سربلندی نگه خواهند داشت و امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل خواهند کرد.

در این مراسم حسین حمزوی، مدیر پالایشگاه اول مجتمع به نمایندگی از کارکنان صنعت گاز کشور و مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی بیان کرد: وظیفه تمام کارکنان و متخصصان در صنعت بزرگ گاز کشور این است که راه و منش شهدا را ادامه بدهیم و پرچم پرافتخار کشور عزیزمان با همت و تلاش شما کارکنان در جبهه‌ی اقتصادی به اهتزار درآید.

در ادامه مراسم استقبال و میزبانی از لاله‌ی فاطمی در مجتمع گاز پارس جنوبی مداح اهل بیت ، حاج میثم بهرامی به نوحه‌سرایی و مداحی پرداخت و این شهید خوشنام هشت سال دفاع مقدس بر روی دستان کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی تشییع و بدرقه گردید.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(شنبه ۳ دی ۱۴۰۱) ۰۹:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید