جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد:

از دستاوردهای نو، شاخص و با کیفیت محصولات شرکت های دانش بنیان استقبال و حمایت می‌کنیم

از دستاوردهای نو، شاخص و با کیفیت محصولات شرکت های دانش بنیان استقبال و حمایت می‌کنیم
(دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) ۰۹:۲۹

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه حراست، امنیت و فناوری اطلاعات‌ در منطقه پارس جنوبی گفت: از دستاوردهای نو، شاخص و باکیفیت محصولات سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی استقبال و حمایت می‌کنیم.


مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در حاشیه‌ی بازدید از توانمندی و دستاوردهای مهم شرکت های دانش‌بنیان مستقر در این نمایشگاه اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه توانمندی و دستاوردهای شاخص شرکت‌های دانش بنیان و فناور توانسته است بیش از 75 درصد از گاز کشور و محصولات بسیار مهم و استراتژیک را تولید نماید.

وی در ادامه بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور می‌توانند با شناسایی دقیق نیازهای‌های پایه و پیشرفته حوزه فناوری اطلاعات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار کلیدی در شکوفایی اقتصاد کشور داشته باشند.

باهوش در حاشیه‌ی بازدید از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور در چهارمین نمایشگاه حراست، امنیت و فناوری اطلاعات‌ در منطقه پارس جنوبی تصریح کرد: برگزاری چنین رویداد و برپایی نمایشگاه‌هایی در حوزه توانمندی و دستاوردهای شاخص شرکت های دانش‌بنیان در قطب انرژی کشور تاثیرات بسیار مثبت و راهگشایی در جهت گسترش و ایجاد ارتباط، تعامل و همکاری بین سازندگان ایرانی و شرکت‌های مستقر در منطقه دارد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی تمام قد در کنار شرکت های دانش‌بنیان در جهت توانمندی، رشد و شکوفایی سازندگان پرتلاش داخلی ایستاده و از اقدامات و دستاوردهای نو، شاخص و باکیفیت محصولات داخلی استقبال و حمایت می‌کند.

در بازدید احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه حراست، امنیت و فناوری اطلاعات‌ ، ابوالحسن بی‌باک، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی نیز حضور داشت.

رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
 
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱) ۰۹:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید