جزییات خبر

باهوش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشران؛ تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین

مجتمع گاز پارس جنوبی پیشران؛ تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین
(دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱) ۱۶:۲۲

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اولویت نخست بزرگترین مجتمع گازی کشور را تولید پایدار گاز و محصولات جانبی اعلام کرد و گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی پیشتاز تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در صنعت پرافتخار نفت در کشور است و به آن افتخار و تکیه می کند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست با حضرت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و هیئت همراه گفت: با تلاش و تکیه بر توان داخل و ایده‌های خلاقانه فرزندان ایران اسلامی و لطف توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حوزه تولید و فرآورش گاز از کشور همسایه قطر پیش افتاده ایم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه این نشست بیان کرد: با تلاش و همت جهادگونه‌ی متخصصان و کارکنان پالایشگاه‌های سیزده گانه مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بیش از 140 میلیارد متر مکعب گاز به خط لوله سراسری کشور تزریق شده و در حال حاضر با تامین 75 درصدی گاز کشور و ارسال به حوزه 10 گانه‌ی انتقال، نقش بسیار شاخص و کلیدی در تامین سبد انرژی کشور داریم.

باهوش در ادامه تصریح کرد: بدون شک در هر مسیری برای رسیدن به اهداف بزرگ باید ابزار مناسب در اختیار داشت و بی‌تردید مجتمع گاز پارس جنوبی، بهترین پشتیبان برای تحقق چشم انداز توسعه کشور و رسیدن به قله انرژی و شکوفایی صنعت نفت کشور است.

وی به استفاده و بکارگیری 50 درصدی از کالاهای باکیفیت ساخت داخل در فازهای مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و گفت: استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات باکیفیت ایرانی و کسب مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت، از افتخارات بی نظیر مجتمع گاز پارس جنوبی در سال" تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین" می‌باشد.

باهوش در ادامه به خلق ایده‌های نواورانه و اقدامات جهادی کارکنان و متخصصان مجتمع اشاره نمود نمود و تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از اشتغال 17 هزار و 593 نیروی جوان، کارآمد، خلاق و کاردان پرچمدار اشتغال در صنعت پرافتخار نفت و گاز کشور می‌باشد و این نیروهای ارزشمند از سرمایه های اصلی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشند.

رسانه جدید







(دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱) ۱۶:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید