جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

متعهد به رشد و ارتقای جایگاه بانوان شاغل درمجتمع گاز پارس جنوبی هستیم

متعهد به رشد و ارتقای جایگاه بانوان شاغل درمجتمع گاز پارس جنوبی هستیم
(شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱) ۰۹:۰۵

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: تلاش بانوان نقش تعیین‌کننده‌ای در دستاوردهای شاخص مجتمع گاز پارس جنوبی دارد و همیشه متعهد به رشد و ارتقای جایگاه بانوان در مجتمع گاز پارس جنوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش، در نشست با بانوان شاغل مجتمع گاز پارس جنوبی پس از ارائه گزارشی از مدیران منابع انسانی در روند تازه‌ترین اقدام‌های انجام شده مربوط به امور زنان در مجتمع و تشریح برخی مسائل از سوی بانوان شاغل در مجتمع اظهار کرد: تلاش بانوان نقش تعیین‌کننده‌ای در دستاوردها و موفقیت‌های این مجتمع بزرگ گازی کشور دارد و اکنون باید زمینه رشد و شکوفایی بانوان توانمند و نقش‌آفرین در این مجتمع بزرگ گازی کشور را فراهم آوریم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر با قدردانی از خانم‌های شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: عملکرد بسیار خوب و شایسته بانوان شاغل در مجتمع نشان از توان بالای بانوان در واحدهای مختلف دارد و اکنون از هیچ تلاشی برای استفاده از بانوان شایسته، توانمند و نوآور در مجتمع گاز پارس جنوبی دریغ نمی‌کنم.

باهوش در ادامه گفت: مسائل و موارد متعدد حوزه کاری که بانوان فرهیخته در این نشست مطرح کردند را در چارچوب قانون و مقررات پیگیر و به صورت مطلوب مرتفع خواهیم نمود.

باهوش با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ماه‌های اخیر در جهت رسیدگی و بررسی مسائل مهم بانوان شاغل در مجتمع گفت: خوشبختانه تا کنون بیش از 90 درصد مسائل و مشکلات مهم بانوان شاغل در مجتمع مورد بررسی دقیق قرار گرفته و بسیار از این موارد نیز به نتایج مطلوب و شایسته رسیده است و امید داریم دیگر مسائل نیز در بازه زمانی کوتاه مرتفع گردد.


باهوش ادامه داد: نقش و جایگاه بانوان در جامعه و مجتمع گاز پارس جنوبی بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، به‌طوری‌که بانوان توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی با پشتکار قوی خود توانسته‌اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت‌های اجتماعی و کار نیز بدرخشند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
(شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱) ۰۹:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید