جزییات خبر

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیان کرد:

نیروی انسانی خلاق و نوآور بزرگترین دارائی مجتمع گاز پارس جنوبی

نیروی انسانی خلاق و نوآور بزرگترین دارائی مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۵۷

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در دیدار با مدیرعامل و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: نیروی انسانی بزرگترین دارایی این مجموعه بزرگ است و اصلی‌ترین عامل راهبردی در جهت تحقق اقدامات و دستاوردهای شاخص مجتمع گاز پارس جنوبی می‌‌باشد.


به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، اله بداشتی، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: مجموعه بزرگ پارس جنوبی، نمادی از دستاورد شاخص انقلاب اسلامی است و بدون تردید بخش مهمی از تاریخ باشکوه صنعت ایران در سال های اخیر می‌باشد.

بداشتی در ادامه به نقش ارزشمند کارکنان بسیجی در بدنه‌ی مجتمع گاز پارس جنوبی اشاره نمود و تصریح کرد: کارکنان توانمند، خلاق و کارآمد بسیجی در واحدهای مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی نقش بسیار ارزشمندی در چرخش و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا می کنند و همواره در کارها و عملیات‌های بسیار مهم تسهیل دهنده هستند.

وی اقتدار و شکوه پارس جنوبی را از برکات و نعمت‌های ارزشمند خدواند بزرگ به کشور ایران اسلامی دانست و عنوان داشت: از داشته‌هایمان که همان سرمایه بسیار ارزشمند نیروی انسانی در مجتمع گاز پارس جنوبی است باید مراقبت و پاسداری نماییم و در جهت توانمندسازی و آموزش نیروهای کارآمد، برنامه‌ریزی جامع و کلیدی را پیاده‌سازی نماییم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این نشست تصریح کرد: در این روزهای سرد سال که مردم عزیز کشورمان نیاز بسیار حیاتی به نعمت خدادادی گاز دارند، شما متخصصان و کارکنان پرتلاش مجموعه بزرگ گاز پارس جنوبی در سایه همدلی و کار جهادی همانند روزهای سخت جنگ تحمیلی در خط مقدم و سنگر جهاد اقتصادی هستید و با مجاهدت و ایثار خود گرمابخش منازل مردم هستید و من همواره بر دستان شما عزیزان بوسه می‌زنم.

اله بداشتی در ادامه گفت: بسیج یکی از ارکان اصلی اقتدار دفاعی کشور است، اخلاص، تک بعدی نبودن و میدان دار بودن، دل در گرو نظام و انقلاب داشتن، از شاخصه‌های کارکنان بسیجی می‌باشد و اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از مدیران و کارکنان بسیجی به فضل الهی از این روزهای سرد و سخت سال با موفقیت عبور خواهند کرد، ان‌شاءالله.

در این نشست احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گزارشی از روند تولید و فراورش گاز و محصولات جانبی در مجتمع را ارائه نمود.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱) ۱۰:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید